Toon posts:

Asus VG248QE of de Iiyama ProLite GB2488HSU-BI

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik erg aan het twijfelen tussen deze twee monitoren voor mijn gamepc. Binnenkort wil ik ook een GPU kopen (denk de Polaris gpu). Het zijn beide 144hz monitors en ik weet dat nvidia tot 120hz kan. Ik zou graag jullie adviezen willen horen/lezen aub. Ik wil alleen op 1080p gamen dus geen hogere resoluties. Overigens is mijn budet +/- 300 euro

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2016 14:31 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54

br00ky

Moderator Harde Waren
24' inch monitor (gaming) onder 200 euro ging al op slot. Daar kreeg je voldoende aanwijzingen hoe het wél moet. Deze topicstart voldoet weer niet aan hoe we het graag zien. Vul de boel dus nog aan als je dit topic open wilt houden :).

Wat is je budget?
Wat zoek je precies in een monitor?
Wat zijn je eisen?
Waarom heb je deze twee monitoren eruit gepikt?

Zo maar vier vragen die in mij opkomen...

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:55:
24' inch monitor (gaming) onder 200 euro ging al op slot. Daar kreeg je voldoende aanwijzingen hoe het wél moet. Deze topicstart voldoet weer niet aan hoe we het graag zien. Vul de boel dus nog aan als je dit topic open wilt houden :).

Wat is je budget?
Wat zoek je precies in een monitor?
Wat zijn je eisen?
Waarom heb je deze twee monitoren eruit gepikt?

Zo maar vier vragen die in mij opkomen...
Nu beter?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Het is enige dat je hebt toegevoegd is je budget. Waarom heb je deze twee monitoren op het oog? Wat zijn de voordelen van de een, wat van de ander? En wat zijn de nadelen? Waarom twijfel je tussen deze twee?

Nu dump je je vraag op het forum en hoop je dat anderen het voor je oplossen, dat is niet helemaal hoe het werkt. Hoe uitgebreider jij bent, hoe meer advies je krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Al dat gedoe.. Laat maar zitten sluit de topic maar

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Het is geen gedoe, gewoon eigen inzet :). Maar goed, wat jij wil.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.