Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Audio van laptop naar NAS

Pagina: 1
Acties:

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:00

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Hallo Tweakers,

De laatste tijd speel ik vanaf mijn NAS veel muziek af via een NAD DAC.
Maar ik zit ergens mee, graag zou ik de audio van mijn laptop (MBP) willen streamen naar de NAS en dat die het via de DAC naar de stereo stuurt. Weet iemand of dit mogelijk is met de Synology DS216+ NAS?

Zelf heb ik al gespeurd op het internet, wel kan ik het omgekeerd vinden. Van NAS > laptop maar niet van de laptop naar een NAS.

Hopelijk weten jullie het. :)

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

MBP naar DAC NAS via DLNA Push?

[ Voor 23% gewijzigd door Lip op 22-05-2016 14:05 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Lip schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:36:
MBP naar DAC via DLNA Push?
Ik denk niet dat dit mogelijk is want de ontvanger heeft alleen digital LR in en digital Coaxial uit. En de zender is gewoon een dongle die je via een USB poort aan de NAS hangt. Of begrijp ik je verkeerd?
NAD DAC1: https://www.google.nl/sea...BQKHZO3AJQQ_AUIBSgA&dpr=2

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik dacht uit je post op te maken dat je DAC voorzien was van een netwerkaansluiting.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Lip schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:50:
Ik dacht uit je post op te maken dat je DAC voorzien was van een netwerkaansluiting.
Oh nee, de NAS zit natuurlijk verbonden aan het netwerk via een UTP kabel. En via een USB poort van de NAS zit de DAC transmitter die draadloos het geluid naar de receiver verstuurd.

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

MBP naar DAC NAS via DLNA Push? ;)

Pagina: 1