Nvidia GTX 1080 in America kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 612 views

Vraag

• lockerkit
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Mijn vraag
Is de amerikaanse Nvidia gtx 1080 hetzelfde als de nederlandse variant?

Mijn vader gaat binnenkort naar America voor zijn werk en aangezien de componenten voor pc's vaak goedkoper daar zijn, lijkt het me een goed idee om mijn voordeel op te doen.

Recent is de gtx 1080 uitgekomen en ik zou graag willen weten of de hardware dus voornamelijk de videokaart hetzelfde is als de nederlandse variant? Zo ja, zijn er nog dingen waar ik op moet letten, bijvoorbeeld het voltage wat de videokaart aankan of de aansluitingen.

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

Alle reacties

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

De kaart is gewoon hetzelfde PC componenten zijn in de USA gewoon hetzelfde. Bij een PSU krijg je wel een andere net-kabel.

Waar je rekening mee kan houden zijn invoerrechten die je moet betalen wanneer de kaart Nederland binnen komt. Dan komt er toch een aardig bedrag bovenop.

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Is hij hetzelfde als in Nederland? Ja.

Is hij goedkoper dan in Nederland? Hij is nu nog niet te koop, maar als hij net gelanceerd is zal de prijs overal hetzelfde zijn. Vroeger had je het voordeel van de gunstige Euro - Dollar koers, dat is tegenwoordig ook bijna niets meer.

Je hoeft hem dus niet in Amerika te kopen omdat hij daar goedkoper zou zijn, daarnaast denk ik dat het niet verstandig is om hem in Amerika te kopen, omdat je dan veel minder makkelijk garantie kunt claimen.

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-01 23:35
Case_C schreef op zondag 22 mei 2016 @ 09:22:
De kaart is gewoon hetzelfde PC componenten zijn in de USA gewoon hetzelfde. Bij een PSU krijg je wel een andere net-kabel.

Waar je rekening mee kan houden zijn invoerrechten die je moet betalen wanneer de kaart Nederland binnen komt. Dan komt er toch een aardig bedrag bovenop.
Als z'n pa naar Amerika gaat, hoeft de douane niks te zien? :9

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 19:28
Alleen om de garantie en eventuele schade bij het vervoer zal ik zoiets als consument niet kopen in Amerika. Je praat namelijk niet over twintig euro.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) dit is geen technische vraag en hoort dus niet in Harde Waren
2) kaart in kwestie is sowieso nog niet uit, niemand kan een 100% zeker antwoord geven.
3) eigen inzet verwachten we op GoT altijd. Dat ontbreekt hier volledig. Dit soort vraag komt bij werkelijk ieder nieuwe release voor, gebruik voortaan aub de search voor je een topic opent.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.