Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goededag beste pc gebruikers, ik ben van plan een gaming pc te gaan bouwen en nu was ik dus rond aan het kijken en nu is het volgende het idee een beetje.

AMD FX-8350
ASRock 970 Pro3 R2.0, socket AM3+ moederbord
Cooler Master Seidon 120V Rev. 2, Waterkoeling
Crucial 16 GB DDR3-1600 Kit, Werkgeheugen
Sharkoon BW9000-W, Behuizing
Sharkoon WPM700 Bronze, 700 Watt voeding
Kingston SSDNow V300, 120 GB SSD

nu valt je waarschijnlijk al op dat er geen video kaart tussen zit, dat klopt!
Mijn vraag is nu dus ook wat is beter, wat levert een betere performance op.
1x gtx 970 4gb, of 2x gtx 770ti's ik kan beide videokaarten voor dezelfde prijs krijgen dus dat is het probleem niet. Ik wil natuurlijke het beste uit mijn systeem halen voor mijn budget, dus zou graag van jullie willen horen wat naar jullie mening waarschijnlijk beter is! Mvg, Michael.
(btw ben net nieuw op tweakers dus als ik wat dingen ben vergeten bij deze topic meld het dan even, tips zijn altijd welkom)
Heb jij een betere setup voor 900 euro? let me know!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de BBG's wordt de laatste tijd doorgaans voor Intel gekozen voor game-systemen en de redenen waarom dat gebeurt zijn ook van toepassing op jouw systeem :) Alleen voor de goedkopere systemen is AMD wel degelijk interessant, omdat die veel te bieden hebben voor weinig geld en ook fijne GPU's aan boord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat moederbord met waterkoeling i.c.m. een FX 8350 gaat gebruiken ga je niet blij worden (constante FPS drops). Daarnaast is de FX 8350 op een goed moederbord sowieso al een bottleneck voor een GTX 970. Een i5 zal een stuk beter presteren, is goedkoper, want deze kun je plaatsen op een bord van €50 i.t.t. de FX 8350 waar je hier minimaal 80 euro aan uit moet geven, kan prima af met de stock koeler en verbruikt maar de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist?

Je vraag hoort thuis in Desktop Aankoopadvies waar we te werk gaan volgens DAA beleid. Je topicstart voldoet dus nu niet helemaal aan wat we precies voor ogen hebben. Begin daar eens opnieuw en je zult gegarandeerd goed advies krijgen.

Dit topic is gesloten.