Waarom BabyXL etc wel landelijk

Pagina: 1
Acties:

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom hebben BabyXL en wat andere ADSL aanbieders wél een landelijke dekking en Cistron gewoon totaal Niet!?
Het was toch zo dat de KPN moeilijk deed dat ze andere ADSLaanbieders niet in hun centrales toelieten? Waarom kan ik hier in Amsterdam dan wel BabyXL en Scarlet krijgen? Hebben die een deal met de kpn ofzo?

* YoG wil een Cistron-abbo!! |:(

spek pc, spek hifi, last.fm

Verwijderd

Cistron heeft financiële moeilijkheden en uitrol kost gewoon geld - dat moet een van de redenen zijn gok ik.
BabyXL is trouwens naar mijn weten nog niet landelijk hoor.

Verwijderd

Volgens mij omdat cistron bij mijn weten, alleen samengaat met hun eigen telefonie-aansluiting.
Dus als er geen telefoon-aansluiting via cistron in jouw gebied mogelijk is, dan is er ook geen Adsl mogelijkheid via Cistron bij jou in de buurt.

/me weet wel waarom Snoggle Cistron wil. Snelheden om te :9~

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Cistron gebruikt een hele andere infrastructuur dan KPN/BabyXL.... Die moet nog aangelegd worden...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom denkt iedereen dat ADSL landelijk beschikbaar?

Kijk eens verder dan je neus lang is.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Op zondag 24 juni 2001 22:28 schreef Snoggle het volgende:
Waarom hebben BabyXL en wat andere ADSL aanbieders wél een landelijke dekking en Cistron gewoon totaal Niet!?
Het was toch zo dat de KPN moeilijk deed dat ze andere ADSLaanbieders niet in hun centrales toelieten? Waarom kan ik hier in Amsterdam dan wel BabyXL en Scarlet krijgen? Hebben die een deal met de kpn ofzo?

* xxxMaverick wil een Cistron-abbo!! |:(
landelijk zegt i, right.........ADSL zal NOOIT landelijk dekkend zijn....

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Op zondag 24 juni 2001 23:37 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

landelijk zegt i, right.........ADSL zal NOOIT landelijk dekkend zijn....
iig overal waar nu een telefoon verbinding is kan ook ADSL geleverd worden.
Dit hoeft alleen in de centrale omgezet te worden. :)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 25 juni 2001 00:01 schreef PeeDjeeH het volgende:

[..]

iig overal waar nu een telefoon verbinding is kan ook ADSL geleverd worden.
Dit hoeft alleen in de centrale omgezet te worden. :)
correctie
het is niet zo

stel een boerderij in friesland die 20 km van de centrale afligt (bij wijze van dan)
daar kan geen adsl komen.

en het zal er ook nooit aangelegd worden ivm te hoge kosten en dat er niet genoeg aan verdient wordt.

En hij had het over landelijk dekkend en daar horen ook de boeredorpjes is friesland bij (no flame tegen friesland ofzow ut had ook zeeland kunnen zijn)

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Op maandag 25 juni 2001 00:50 schreef Attilla het volgende:
(no flame tegen friesland ofzow ut had ook zeeland kunnen zijn)
Wat bedoel je daar dan mee ;) ???

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

't Probleem is gewoon geld. Cistron heeft financiele problemen en zijn op zoek naar een finaciele partner die ze wil ondersteunen bij het uitrollen van hun netwerk. Ze wijten het hier aan de vertraging van vergunning, maar daar geloof ik niet zoveel van.

Verwijderd

krijg deze nie weg......vaag

Verwijderd

adsl landelijk, voor iedereen ? sure
wrom laad deze site dan 30 sec ....(zie me icon als je er nog niet achter bent ;P)

ik zit al jaren te snakken naar adsl, ik was eerst blij dat ik eindelijk kabel kreeg (na meerdere telefoonrekeningen van meer als 1400 gulden...) maar dat was na de eerste keer inbellen (na 100x) en toen met o,001 kbps een site openen (nahja bijna gelukt maar na half uur nokte de verbinding ermee toen ie er bijna was,grrrrr)

ze moeten gwoon alle huizen op dat glasvezelnetwerk aansluiten dat al overal ligt

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04-2025

Xu

Welke provider kun je het best een abo nemen?(hcc-net, planet etc..)

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 14:34 schreef Xu het volgende:
Welke provider kun je het best een abo nemen?(hcc-net, planet etc..)
Eeeeuuuh.... :)
Lees gelijk het stukje tekst erboven en eronder ook.
Hcc is een leuke optie als je al hcc lid bent.

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Slaap eens wat langer uit.. ik DACHT dus dat de meeste landelijk waren.. whats the big deal :?

bedankt voor de info

spek pc, spek hifi, last.fm

Pagina: 1