Toon posts:

Onbeperkt 4G op volle snelheid

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk is het toch te belachelijk voor woorden dat je zelfs voor Tele2 nog best veel geld moet neertellen voor een paar GB. Wanneer krijgen we nou eens echte 4G abonnementen met de volle technische snelheid en met een FUP of veel ruimer datalimiet wat een beetje modern is.

Een bundel van 150 GB zou veel redelijker zijn. Nu moet je altijd erg oppassen als je op YouTube of Netflix zit dat je niet teveel data verbruikt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Wat is precies je doel van dit topic?
Ik verwacht niet dat telco's dit topic zullen openen en direct denken: goh stier heeft een goed punt, duidelijk onderbouwd ook, laten we het direct invoeren.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Osxy schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:00:
Wat is precies je doel van dit topic?
Ik verwacht niet dat telco's dit topic zullen openen en direct denken: goh stier heeft een goed punt, duidelijk onderbouwd ook, laten we het direct invoeren.
Nog hoeveel jaar het duurt voordat we dit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-10 14:59
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:05:
[...]
Binnenkort bij T-Mobile gok ik..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 16:15
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:05:
[...]
Dat gaat nog wel even duren. Internet is de nieuwe melkkoe voor de providers, en die gaan dat echt niet opgeven.

Voorheen was dat bellen en sms, maar omdat tegenwoordig alles via internet loopt, verdienen die providers aan bellen en sms niks meer. Dus, dure internetbundels met weinig data. Meer data = meer dokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-10 01:29
Helaas kost de 4g infrastructuur handen vol geld, Dat zal er toch eerst uit moeten komen vrees ik...
150gb full speed aan 20-30 € bijvoorbeeld ? Blijf dan nog maar 6-7 jaar dover doordromen vrees ik
voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HvanderT schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:52:
[...]

Dat gaat nog wel even duren. Internet is de nieuwe melkkoe voor de providers, en die gaan dat echt niet opgeven.

Voorheen was dat bellen en sms, maar omdat tegenwoordig alles via internet loopt, verdienen die providers aan bellen en sms niks meer. Dus, dure internetbundels met weinig data. Meer data = meer dokken.
Prima, de verbruiker betaald, wel zo eerlijk
Ik kan me prima vinden tot zo'n 5€ per GB, op basis van achteraf berekenen.
Zo kan je per maand zelf bepalen wat je gebruik is, in plaats van vooraf bepaalde volumes.
Telfort heeft tegenwoordig 'data meenemen' wat al een prima stap in de goede richting is.

Nu heb ik 10GB/m wat ik meestal niet eens gebruik, maar ons KPN abo staat toe dat de data verdeeld wordt over de 'compleet' aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Je had een discussie gestart over de prijs van de huidige bundels, dit topic komt over als een klaagtopic. Vandaar het slotje.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.