Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Te drukke muziek en intro in video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie die intro van 10 seconden niet gewoon weglaten? Lijkt me onnodig als je een vaste kijker bent en je moet telkens weer die intro bekijken voordat je die zooi kunt zien.

Ook zou ik graag minder muziek erin willen. Het voelt net iets te druk aan.

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Tsja, wat moet ik hier voor nuttigs op zeggen. Waarom heeft Game of Thrones een intro van 1 minuut en 40 seconden? Zoveel mensen zoveel wensen...Maar die intro is er met een reden, dus dan moet je hem maar even doorskippen anders?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De intro is ook niet echt mijn smaak. Maar gelukkig hebben we nu de HTML5-player die je laat skippen met de pijltjestoetsen! *O* (Nadat je een keer op de video geklikt hebt en nog een keer om hem van pauze af te halen -O- )

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
hwt is aat je druk vind. mijn moeder zij laatst tegenen dat haar vader meneer cactus en de film van ome willem al druk vond. dat is nog stil vergeleken met sommige programmas die tegenwoordig 's middags op nickelodeon uitgezonden worden.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ard1998 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 05:26:
hwt is aat je druk vind. mijn moeder zij laatst tegenen dat haar vader meneer cactus en de film van ome willem al druk vond. dat is nog stil vergeleken met sommige programmas die tegenwoordig 's middags op nickelodeon uitgezonden worden.
Ach lees anders rustig je post even na, voordat je op verzenden klikt :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• ard1998
Room42 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:48:
[...]

Ach lees anders rustig je post even na, voordat je op verzenden klikt :)
ik heb nog een beter idee, ik post aleen nog maar via de pc. met of zonder autocorrectie komt er vreemde taal uit mijn smartphone.

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
ard1998 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:58:
[...]

ik heb nog een beter idee, ik post aleen nog maar via de pc. met of zonder autocorrectie komt er vreemde taal uit mijn smartphone.
Komt vast niet alleen door je smartphone. :P

• ard1998
Marsjee schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:03:
[...]

Komt vast niet alleen door je smartphone. :P
Zou je dat willen bewaren tot na mijn mondeling examen Nederlands? :)
/me gaat weer verder leren voor zijn examens.

[ Voor 0% gewijzigd door ard1998 op 23-05-2016 10:43 . Reden: Namen met een hoofdletter. ]

Verwijderd

Niet alleen de intro-muziek, maar ook de algehele muziek keuze vind ik verschrikkelijk.
Te druk, irritante stemmetjes; algeheel geen fijne keuze, vaak te hard en niet passend (imho) bij de filmpjes.

Verschrikkelijk..

Voorbeelden;

video: Moto Z Play met Hasselblad-module - Optische zoom op je smartphone

video: Huawei's 5" Nova-smartphone - Een kleine Nexus 6P met Huawei-sausje

(en ik kan nog wel ff doorgaan)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2016 13:54 ]

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Dat is jammer om te horen. Hopelijk vind je bij volgende video's de muziek weer wel prettig :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Tegengeluid: ik vind ze allemaal prima d:)b

De intro van de video's ik ook lekker kort.

[ Voor 34% gewijzigd door PcDealer op 05-09-2016 14:45 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Dit is niet iets van de laatste paar video's, maar (met hier en daar uitzonderingen) iets wat al veel langer gedaan wordt.

Een voorbeeld van wat ik wel kan waarderen, wat rustiger is en wat beter past (imho), is de laatste video van de Lenovo book/tablet. Een stuk smaakvoller, rustiger en minder plat.

• LukevanDrie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-11 15:46

LukevanDrie

Teamlead Mediateam
Bedankt voor je feedback! Jammer dat de muziekkeuze niet altijd in de smaak valt. Je begrijpt dat we de video's die we maken een eigen "sausje" willen geven en dat proberen we o.a. door herkenbare muziek te gebruiken. Smaken verschillen en een muziekstijl vinden die iedereen kan waarderen is onmogelijk. We krijgen overigens ook heel vaak berichten van enthousiaste kijkers, die de gebruikte muziek wel kunnen waarderen en graag willen weten welke muziek we gebruiken. Het blijft een lastige kwestie :? Ik hoop dat je alsnog onze video's blijft bekijken en misschien ga je de muziek uiteindelijk toch waarderen ;)
Pagina: 1