Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

Topicstarter
[startpost under construction]

Afbeeldingslocatie: http://company.nokia.com/sites/all/themes/nokia/logo.png

Het lijkt me leuk om de terugkeer van Nokia te bespreken op het GoT forum, maar ik vond nog geen bestaand topic. Onder de categorie "Smartphones > Android" lijkt mij een passende plek voor dit topic, aangezien het vrijwel(?) zeker is dat nieuwe Nokia toestellen - geproduceerd door HMD Global - zullen draaien op het Android besturingssysteem.

NIEUWS

PRODUCTEN (verschenen nadat de, toenmalige, mobiele telefoon-tak was verkocht aan Microsoft)

[startpost under construction]

Ideeën en bijdragen (voor de openingspost) zijn welkom! :) Zowel van mede-fans als van critici (mits opbouwende feedback) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

Topicstarter
Leuk toeval, dat de komende Android-versie, Android N is... met de N van Nokia :9

Android N Mijn eerste mobieltje was een Nokia 5110 (die nu nog steeds zou moeten werken, alleen de batterij lijkt helemaal dood te zijn).

Eén keer "vreemd gegaan" :+ met een Sony-Ericsson K700i (met een 'proprietary' OS geloof ik). Destijds had Sony-Ericsson ook hele mooie toestelen, vond ik, waaronder de W-serie (Walkman) en andere toestellen die draaiden op... jawel, Symbian! (UIQ variant) ;)

Verder altijd Nokia toestellen gehad en met plezier gebruikt. Tot aan de Nokia 808 PureView. Op dit moment ben ik blij met m'n (Nokia) Lumia 830.
Behalve dat met de update/upgrade naar Windows 10 Mobile, functionaliteiten uit Windows Phone 8.1 zijn verdwenen/verslechterd. Anderzijds zijn er ook fijne verbeteringen bij gekomen... dus het is voor mij een beetje dubbel. Ik hoop dat er binnenkort weer grote stappen vooruit gemaakt worden met W10M (al "durf" ik zelf niet, op m'n toestel voor dagelijks gebruik, de insider/preview builds te draaien).

Nu ben ik benieuwd wat Microsoft gaat doen met mogelijke Surface (i.p.v. Lumia) Phones. Maar als Nokia/HMD komt met een soort N900 toestel met vergelijkbare specs als m'n Lumia 830, kan de overstap naar Android voor mij erg verleidelijk worden :9~ (ondanks het zo-prettig-mogelijke onscreen toetsenbord van Windows, zou ik graag een hardware keyboard terug hebben... zelfs al is 't er eentje zoals op de Nokia N97 - dat bespaart zoveel ruimte op het scherm!).

Welkom terug (alvast), Nokia! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_v_e
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-08 18:09
Zou heel graag weer een nokia willen de laatste was een 830 en dat is toch echt een heel sterk en goed toestel ! De huidige microsoft toestellen zijn toch plastic achtig bezit nu een 950 maar vond de. Nokia echt beter ! Jammer dat ze naar Android gaan ! Vermoed dat ze ook echt wel een top toestel op Windows 10 uit zullen brengen laten we het hopen ! Ik wacht en kijk er na uit