“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
fdisk /mbr
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Maar daar heb je je mp3's niet mee terug!Op zondag 24 juni 2001 22:15 schreef nitenite het volgende:
fdisk /mbr
Hm, waarschijnlijk zijn dus al die MP3's weg.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
spoor 0 kapot? Volgens mij kan je em dan ook niet meer formatteren, was met diskettes ook altijd zo.
Als je nog garantie hebt: RMA aanvragen. Geen garantie: Low level format met een 486.
Als je nog garantie hebt: RMA aanvragen. Geen garantie: Low level format met een 486.
Wat nou lowlevel format....
gewoon de hdd debuggen, doen we op de helpdesk ook altijd en werkt best wel goed. Vooral als spoor 0 beschadigd is ofzo.
gewoon de hdd debuggen, doen we op de helpdesk ook altijd en werkt best wel goed. Vooral als spoor 0 beschadigd is ofzo.
Ja hoor, moet volgens mij ook gewoon kunnen.Op maandag 25 juni 2001 00:24 schreef terw_dan het volgende:
Wat nou lowlevel format....
Maar hoe weet je precies waar alles staat? Da's niet zo makkelijk...
Ok, thnx allemaal.
hoe bedoel je, waar wat allemaal staat. Gewoon debug inrammen met daarna wat commandootjes. Deze zijn nog niet zo heel slecht te vinden op de Microsoft site.Op maandag 25 juni 2001 01:04 schreef Zarc.oh het volgende:
[..]
Ja hoor, moet volgens mij ook gewoon kunnen.
Maar hoe weet je precies waar alles staat? Da's niet zo makkelijk...
Pagina: 1