Hoi,
Ik wil graag een nieuw systeem, maar ik heb geen idee welke videokaart ik erin moet zetten en of ik mijn oude voeding nog moet gebruiken (6 jaar oud).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video's bewerken met Sony Vegas Pro 12/13
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding: pricewatch: be quiet! Pure Power L7 530W
HDD: pricewatch: Seagate Desktop HDD, 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil videos goed kunnen bewerken in HD. Renderen van 5-10 minuten videos graag in een uur. Geen haperingen tijdens het bewerken. Gamen doe ik niet.
Mijn 'droom': Ik start mijn PC op (hoelang dit duurt maakt me niet zoveel uit). Open Sony Vegas. Importeer mijn video's. Bewerk zonder haperingen. Daarna render ik de video. Waarbij ik ook nog YouTube kan checken en kan browsen zonder dat alles lagt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie wat feedback kunnen geven en mij kunnen vertellen wat een goede videokaart is!
Bedankt:)
Ik wil graag een nieuw systeem, maar ik heb geen idee welke videokaart ik erin moet zetten en of ik mijn oude voeding nog moet gebruiken (6 jaar oud).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video's bewerken met Sony Vegas Pro 12/13
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding: pricewatch: be quiet! Pure Power L7 530W
HDD: pricewatch: Seagate Desktop HDD, 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil videos goed kunnen bewerken in HD. Renderen van 5-10 minuten videos graag in een uur. Geen haperingen tijdens het bewerken. Gamen doe ik niet.
Mijn 'droom': Ik start mijn PC op (hoelang dit duurt maakt me niet zoveel uit). Open Sony Vegas. Importeer mijn video's. Bewerk zonder haperingen. Daarna render ik de video. Waarbij ik ook nog YouTube kan checken en kan browsen zonder dat alles lagt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 239,75 | € 239,75 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 401,60 | |
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie wat feedback kunnen geven en mij kunnen vertellen wat een goede videokaart is!
Bedankt:)