Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone. Ik heb momenteel een Samsung Galaxy S4 en ben best wel content van Samsung. Ik zoek een goede mid-range smartphone tussen de €250-400. Heeft er iemand suggesties?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je zelf al gevonden? Eigen inzet is vereist hier, het is hier geen helpdesk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 11:56
Kijk in de pricewatch, daar staan er genoeg. Wat voor wil je, waar ga je hem voor gebruiken, wat vind je belangrijk aan een smartphone? Heb je al wat toestellen op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:19

Steeffoon

Smartphone-nerd

Motorola Moto G4, Honor 5X, Wiko Fever, Samsung Galaxy A-serie, Nexus 5X, Huawei P9 Lite, LG G4 (prima smartphone nog steeds, en past prima in je budget). Keuze genoeg :) Ben benieuwd welke het wordt.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hoe meer info je geeft en inzet je toont, hoe beter de antwoorden zullen zijn ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung Galaxy S5 Neo of de Galaxy A5 (2016) vallen binnen je budget.
pricewatch: Samsung Galaxy A5 (2016) Zwart
Maar voor een kleine €450, heb je reeds een Galaxy S6 32GB.
pricewatch: Samsung Galaxy S 32GB Zwart

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Als je een midrange telefoon zoekt dan kan je wat mij betreft niet zomaar de Lumia's over het hoofd zien.

Zelf ben ik nog altijd uiterst content met een Nokia Lumia 830. Volgens velen een midrange telefoon, maar hij is meer dan snel zat, schiet mooie fotootjes, kan tegen een behoorlijk stootje, strak design, neemt mooi audio op als je filmt vanwege meerdere microfoons etc etc :)

YouTube: Jessie Ware 21h16 (Opening Act) - Tough Love (Toronto 04.04.15) // "Running"

Niet slecht voor een midrange phone als je het mij vraagt. Een hele hoop midrange phones hoef je echt niet te proberen een concert op te nemen. Met een heleboel highend phones ook niet overigens.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:16:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone. Ik heb momenteel een Samsung Galaxy S4 en ben best wel content van Samsung. Ik zoek een goede mid-range smartphone tussen de €250-400. Heeft er iemand suggesties?

Alvast bedankt!
Een belangrijk deel van je post is weggevallen:

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van een samsung galxy s5 neo is wel een leuke telefoon meer kan ik er niet van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Aangezien je aangeeft best wel content te zijn met Samsung lijken mij, zoals rudimaes ook al aangaf, de Galaxy A5 (2015) of de Galaxy S6 goede opties die binnen je budget passen. De S6 is in de aanbieding en kost incl. €50 cashback nu €389 bij de Mediamarkt, zie http://www.mediamarkt.nl/...-32-gb-zwart-1374667.html.
Pagina: 1