Wat is een goede upgrade voor het budget tussen 200 en 300 euro zodat ik alles op hogere kwaliteit kan spelen (games) en de games kan spelen die eventueel dit jaar/volgend jaar uitkomen? Kan best zijn dat mijn setup nog wel goed genoeg is, maar ik heb wat vakantiegeld beschikbaar voor een upgrade.
Mijn setup is:
AMD FX(tm)-6100 Six-Core Processor
NVIDIA GeForce GTX 660 Ti
8.0 GB geheugen
Windows 10
(Welke informatie is nog meer nodig?)
Zelf ontdekt:
- Waarschijnlijk 16 Gb geheugen (40 euro?)
- Betere videokaart in de vorm van een GTX 960 twv €210 euro
- Processorupgrade heb ik echt geen verstand van...
Ik ben niet echt een expert, weet bijvoorbeeld niet of ik een nieuw moederbord nodig heb, of je dezelfde geheugenkaarten moet gebruiken of er gewoon 1 bij in kan prikken om 16 Gb te krijgen etc... Ik zoek vaak op tweakers voor wat informatie en ik moet zeggen dat ik erg veel kan vinden, maar weet gewoon niet wat de beste keuze is, of wat er makkelijk te upgraden is voor een noob als ik. Hopelijk heeft iemand van jullie tijd/zin om me even een richting in te sturen. Zou super zijn.
Mijn setup is:
AMD FX(tm)-6100 Six-Core Processor
NVIDIA GeForce GTX 660 Ti
8.0 GB geheugen
Windows 10
(Welke informatie is nog meer nodig?)
Zelf ontdekt:
- Waarschijnlijk 16 Gb geheugen (40 euro?)
- Betere videokaart in de vorm van een GTX 960 twv €210 euro
- Processorupgrade heb ik echt geen verstand van...
Ik ben niet echt een expert, weet bijvoorbeeld niet of ik een nieuw moederbord nodig heb, of je dezelfde geheugenkaarten moet gebruiken of er gewoon 1 bij in kan prikken om 16 Gb te krijgen etc... Ik zoek vaak op tweakers voor wat informatie en ik moet zeggen dat ik erg veel kan vinden, maar weet gewoon niet wat de beste keuze is, of wat er makkelijk te upgraden is voor een noob als ik. Hopelijk heeft iemand van jullie tijd/zin om me even een richting in te sturen. Zou super zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door elennips op 21-05-2016 13:16 ]