Mijn probleem:
Ik heb sinds kort een nieuwe Honor 7 gekocht. Nou is mijn probleem dat ik wel de whatsappberichten binnen krijg (dit kan ik zien doordat er een nummertje bij de app staat). Alleen geeft mijn mobiel dan geen pushnotification. Ik krijg dus geen geluidsignaal en geen melding, ook niet op het vergrendelscherm. Ik kan dus niet weten of ik een appje binnen heb gekregen. Alleen als ik naar het appicoontje kijk zie ik of ik een app heb ontvangen. Ik hoef Whatsapp er niet voor te openen. Als ik mijn mobiel uit en aan zet krijg ik wel weer meldingen tot op een bepaald moment ongeveer na 1 dag.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
ik gebruik Android 6.0 met EMUI 4.0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- whatsapp opnieuw installeren
- push notification app downloaden
- batterijbesparing instellingen gecheckt
- Whatsapp om hulp gevraagd (nog geen resultaat)
Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?
Ik heb sinds kort een nieuwe Honor 7 gekocht. Nou is mijn probleem dat ik wel de whatsappberichten binnen krijg (dit kan ik zien doordat er een nummertje bij de app staat). Alleen geeft mijn mobiel dan geen pushnotification. Ik krijg dus geen geluidsignaal en geen melding, ook niet op het vergrendelscherm. Ik kan dus niet weten of ik een appje binnen heb gekregen. Alleen als ik naar het appicoontje kijk zie ik of ik een app heb ontvangen. Ik hoef Whatsapp er niet voor te openen. Als ik mijn mobiel uit en aan zet krijg ik wel weer meldingen tot op een bepaald moment ongeveer na 1 dag.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
ik gebruik Android 6.0 met EMUI 4.0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- whatsapp opnieuw installeren
- push notification app downloaden
- batterijbesparing instellingen gecheckt
- Whatsapp om hulp gevraagd (nog geen resultaat)
Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?