Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het systeem wil ik voornamelijk gaan gamen en programmeren. Ook moet ik er fatsoenlijk mee kunnen videobewerking en mee kunnen streamen.
Games:
GTA V
Counter-Strike
BF 4
Civ VI
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag wat ik wil uitgeven is =/- €1400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee neem naar de nieuwe build. Wel heb ik al monitoren, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk één videokaart nodig te hebben want een sli lijkt me een beetje overkill. Ook moet de processor goed genoeg zijn om ermee te kunnen streamen en videobewerken. Ik denk ook een snelle ssd nodig te hebben om Windows snel op te starten zonder een kwartier te wachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken maar ik wil wel graag een zwart/wit build hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte en het geluidsniveau zijn voor mij niet heel erg belangrijk. Het stroomverbruik is ook niet heel belangrijk maar moet niet extreem veel zijn.
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan om de processor te gaan overklokken om wat betere prestaties te krijgen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een zo goed mogelijk systeem krijgen wat binnen mijn budget past. De voorwaarde is wel dat het een zwart/wit build moet zijn omdat dat goed bij mijn kamer past. Mijn vraag is of jullie mij kunnen helpen met het verbeteren van de build door eventueel wat onderdelen aan te passen.
Dit is wat ik zelf al heb opgezocht:
Met het systeem wil ik voornamelijk gaan gamen en programmeren. Ook moet ik er fatsoenlijk mee kunnen videobewerking en mee kunnen streamen.
Games:
GTA V
Counter-Strike
BF 4
Civ VI
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag wat ik wil uitgeven is =/- €1400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee neem naar de nieuwe build. Wel heb ik al monitoren, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk één videokaart nodig te hebben want een sli lijkt me een beetje overkill. Ook moet de processor goed genoeg zijn om ermee te kunnen streamen en videobewerken. Ik denk ook een snelle ssd nodig te hebben om Windows snel op te starten zonder een kwartier te wachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken maar ik wil wel graag een zwart/wit build hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte en het geluidsniveau zijn voor mij niet heel erg belangrijk. Het stroomverbruik is ook niet heel belangrijk maar moet niet extreem veel zijn.
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan om de processor te gaan overklokken om wat betere prestaties te krijgen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een zo goed mogelijk systeem krijgen wat binnen mijn budget past. De voorwaarde is wel dat het een zwart/wit build moet zijn omdat dat goed bij mijn kamer past. Mijn vraag is of jullie mij kunnen helpen met het verbeteren van de build door eventueel wat onderdelen aan te passen.
Dit is wat ik zelf al heb opgezocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 239,75 | € 239,75 |
| 1 | MSI Z170A KRAIT GAMING | € 141,95 | € 141,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 325,- | € 325,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 68,- | € 68,- |
| 1 | NZXT H440 New Edition Wit/Zwart | € 121,95 | € 121,95 |
| 1 | Corsair Hydro H100i v2 | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Samsung 950 Pro 256GB | € 177,95 | € 177,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.325,- | |