Toon posts:

Hoeveel HDD's op een 300 watt voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen HQ8 kast met een 300 watt voeding daarin zit een Abit KTA7-raid moederbord en een AMD 1200MHZ 768 MB Sdram drie harde schijven een DVD speler een plextor writer en een Creative Live card en ook nog een een Intel Ethernet Card nou heb ik alleen meer schijfruimte nodig en was ik van plan een Maxtor 40 Gig 7200 erbij te plaatsen, zou er nog voldoende vermogen voor zijn?

Verwijderd

Gewoon proberen en anders hopen dat je budget nog voldoende speling biedt voor een enermax voeding met 450wattjes!

Verwijderd

Topicstarter
Ja je hebt gelijk ja(ahum), waarom post ik voor zo'n antwoord deze vraag dan eigenlijk, op zoiets kom ik zelf ook nog wel.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat voor videokaart heb je, bv een gf vreet veel stroom, anders moet het wel lukken, denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 256 SDR videokaart, maar het punt is dat ik deze harde schijf voor de zekerheid verkoop en 1) 60 GB udma 100 7200rpm Maxtor erbij neem.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-05 09:51
Ik heb aan een Aopen 300watt, 4 HDD, CDR, CDRW, NIC, GF2, geluidskaart, scsikaart, 3 zware 80mm casefans en een opgeclockte Athlon. Nooit problemen mee gehad.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 08:14 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik heb aan een Aopen 300watt, 4 HDD, CDR, CDRW, NIC, GF2, geluidskaart, scsikaart, 3 zware 80mm casefans en een opgeclockte Athlon. Nooit problemen mee gehad.
T-Bird 800@950 verbruikt toch even een bak minder stroom dan een niet overgeklokte T-Bird 1200 hoor :)

Verwijderd

Hmmm, een IDE-HD verbruikt max. ca. 18W. Moet er eigenlijk wel bij kunnen. Alleen die Geforce van het 1e uur is een power-drain.

Verwijderd

Topicstarter
Het leuke is dat sommige HDD's met opstarten (de spin-up) rond de 40 watt kunnen opslokken.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 00:15 schreef PlanetLove het volgende:
Ik heb een geforce 256 SDR videokaart, maar het punt is dat ik deze harde schijf voor de zekerheid verkoop en 1) 60 GB udma 100 7200rpm Maxtor erbij neem.
offtopic:
Waarom heb je (voor jouw systeem zeer minderwaardige) videokaart nou? Je kan een veeeeel betere er instoppen, een GF2 GTS of zo, lopen de spellen ook een stuk lekkerder hoor :)
Pagina: 1