Ik heb net (voor het eerst) zelf een pc gebouwd, alleen hij wordt niet herkend door mijn monitor, weet iemand wat het probleem kan zijn? (Ik weet trouwens ook niet zeker of ik op het goede forum zit, als ik dit beter ergens anders kan vragen zeg het gerust.)
Mijn build bestaat uit de volgende onderdelen:
Intel I7-6700k
MSI Z170A GAMING M5
Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD
Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8
Corsair RM650x
Thermalright True Spirit 140 Power
Verder zitten er nog een SSD en een HDD in, en mijn case is de NZXT H440
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik weet heel zeker dat het het aan de pc ligt, niet aan mijn scherm of iets dergelijks, ik heb een DVI kabel via het moederbord en de GPU aan twee verschillende monitoren gehad, en beiden deden ze niets, terwijl ze met mijn oude pc wel allebei beeld gaven via dezelfde kabel. Ik weet redelijk zeker dat alle kabels in mijn pc goed zijn aangesloten, maar misschien zijn er dingen waar ik gewoon niet van af weet omdat dit mijn eerste zelfgebouwde pc is.
Alle hulp wordt bij voorbaat al gewaardeerd, aangezien hier nu iemand zit die zo'n 1350 euro armer en behoorlijk gefrustreerd is.
Mijn build bestaat uit de volgende onderdelen:
Intel I7-6700k
MSI Z170A GAMING M5
Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD
Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8
Corsair RM650x
Thermalright True Spirit 140 Power
Verder zitten er nog een SSD en een HDD in, en mijn case is de NZXT H440
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik weet heel zeker dat het het aan de pc ligt, niet aan mijn scherm of iets dergelijks, ik heb een DVI kabel via het moederbord en de GPU aan twee verschillende monitoren gehad, en beiden deden ze niets, terwijl ze met mijn oude pc wel allebei beeld gaven via dezelfde kabel. Ik weet redelijk zeker dat alle kabels in mijn pc goed zijn aangesloten, maar misschien zijn er dingen waar ik gewoon niet van af weet omdat dit mijn eerste zelfgebouwde pc is.
Alle hulp wordt bij voorbaat al gewaardeerd, aangezien hier nu iemand zit die zo'n 1350 euro armer en behoorlijk gefrustreerd is.