Beste Kenners, ik heb een bestaande desktop PC ongeveer een anderhalf jaar geleden geupgrade met wat componenten zoals het moederboard, geheugen, processor, SSD.
I.v.m kinderen heb ik nog maar weinig tijd om achter de PC te zitten en eigenlijk gebruik ik het nu alleen nog maar om af en toe een film te downloaden. Doodzonde eigenlijk. Maar nu zag ik laatst op TV in de reclame voordat onze Max de F1 won
een spotje over een playseat.
Ik dacht geweldig en dat wil ik wel aanschaffen. Ook voor de 2 kleine mannen hier in huis (toekomst)
Ben altijd wel een racegame fan geweest maar heb ook jaren WoW en diverse Shooters gespeeld.
Wat ik graag zou willen is een Playseat, de thrustmaster T500 RS en 3 monitoren aanschaffen.
Graag wil ik dan weten of mijn huidige systeem hiervoor nog geschikt is.
Ik denk zelf dat ik alleen de videokaart moet vervangen, maar goed ik zit zo gezegd al jaren niet meer in het computer wereldje en weet dus echt niet wat er momenteel allemaal op de markt is.
Lees veel over de 970 GTX en de 980Ti, maar ook lees ik artikelen uit 2013 bijvoorbeeld waar mensen al op 3 monitoren gamen, en volgens mij waren die 2 videokaarten toen nog niet uit.
Heb me al wel verdiept in het 1 en ander zoals de playseat, T500 RS maar de 3 monitoren nog niet.
Wel gelezen dat Dell en AoC mooie schermen hebben met een zeer smalle rand, dit is ook wat ik zoek.
Momenteel is het budget voor de monitoren en eventueel de videokaart niet meer als 1000 euro.
Mijn Huidig systeem =
Intel Core i7 3770K
Asus Sabertooth Z77 moederboard
8GB DDR3
AMD Radeon 6850
Dit in het kort, even het vragenlijstje.
Wat wil je doen met je huidige systeem?
Te weten komen of ik met dit systeem de racegames van tegenwoordig kan spelen en dit het liefst op 3 schermen tegelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget 1000 euro voor monitoren en videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe videokaart ??? 3 monitoren 24 of 27 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zit al jaren niet meer in het computer wereldje en weet totaal niet wat er momenteel op de markt is wat goed is. Lees veel over de 970 GTX en 980Ti, qua monitoren heb ik me nog niet echt in verdiept.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet voldoende zijn om racegames op high res. te kunnen spelen
Ga je overklokken?
n.v.t
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een antwoord waar ik wat aan heb
I.v.m kinderen heb ik nog maar weinig tijd om achter de PC te zitten en eigenlijk gebruik ik het nu alleen nog maar om af en toe een film te downloaden. Doodzonde eigenlijk. Maar nu zag ik laatst op TV in de reclame voordat onze Max de F1 won
Ik dacht geweldig en dat wil ik wel aanschaffen. Ook voor de 2 kleine mannen hier in huis (toekomst)
Ben altijd wel een racegame fan geweest maar heb ook jaren WoW en diverse Shooters gespeeld.
Wat ik graag zou willen is een Playseat, de thrustmaster T500 RS en 3 monitoren aanschaffen.
Graag wil ik dan weten of mijn huidige systeem hiervoor nog geschikt is.
Ik denk zelf dat ik alleen de videokaart moet vervangen, maar goed ik zit zo gezegd al jaren niet meer in het computer wereldje en weet dus echt niet wat er momenteel allemaal op de markt is.
Lees veel over de 970 GTX en de 980Ti, maar ook lees ik artikelen uit 2013 bijvoorbeeld waar mensen al op 3 monitoren gamen, en volgens mij waren die 2 videokaarten toen nog niet uit.
Heb me al wel verdiept in het 1 en ander zoals de playseat, T500 RS maar de 3 monitoren nog niet.
Wel gelezen dat Dell en AoC mooie schermen hebben met een zeer smalle rand, dit is ook wat ik zoek.
Momenteel is het budget voor de monitoren en eventueel de videokaart niet meer als 1000 euro.
Mijn Huidig systeem =
Intel Core i7 3770K
Asus Sabertooth Z77 moederboard
8GB DDR3
AMD Radeon 6850
Dit in het kort, even het vragenlijstje.
Wat wil je doen met je huidige systeem?
Te weten komen of ik met dit systeem de racegames van tegenwoordig kan spelen en dit het liefst op 3 schermen tegelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget 1000 euro voor monitoren en videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe videokaart ??? 3 monitoren 24 of 27 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zit al jaren niet meer in het computer wereldje en weet totaal niet wat er momenteel op de markt is wat goed is. Lees veel over de 970 GTX en 980Ti, qua monitoren heb ik me nog niet echt in verdiept.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet voldoende zijn om racegames op high res. te kunnen spelen
Ga je overklokken?
n.v.t
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een antwoord waar ik wat aan heb