Ik heb gisteren op de PC dumpdag een klein Merlin Gerin UPS-je gekocht, helaas zonder accu. Nou hebben die slimmerds van MG geen informatie eringezet over het voltage of de capaciteit van de accu, en dit ding is zo oud dat Merlin Gerin zelf er geen andere info meer over heeft dan een y2k certificaat. 
Google en Altavista leverden geen bruikbare links op.
Die standhouder had overigens ook geen idee, maar dat was een eikel.
Het gaat om een Merlin Gerin Micropac S2, en kan 250VA hebben. Het is een domme UPS, dus zonder terugkoppeling naar de PC o.i.d.
Heeft iemand van jullie toevallig zo'n ding thuis of een spec/datasheet van dat ding?
Ik wil graag weten wat voor accu erin moet, en hoe lang hij het daarmee uithoudt bij 70% belasting. Is namelijk een leuk dingetje om mijn SCSI-tower van reservesap te voorzien.
Google en Altavista leverden geen bruikbare links op.
Die standhouder had overigens ook geen idee, maar dat was een eikel.
Het gaat om een Merlin Gerin Micropac S2, en kan 250VA hebben. Het is een domme UPS, dus zonder terugkoppeling naar de PC o.i.d.
Heeft iemand van jullie toevallig zo'n ding thuis of een spec/datasheet van dat ding?
Ik wil graag weten wat voor accu erin moet, en hoe lang hij het daarmee uithoudt bij 70% belasting. Is namelijk een leuk dingetje om mijn SCSI-tower van reservesap te voorzien.