020-VoIP nummer, met doorschakeling naar 06?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407039

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een aantal website's, waarbij ik diensten lever in Amsterdam, echter omdat ik geen 020 nummer heb, wil ik dit wel. Nou heb ik mij een beetje verdiept en zie dat VoIP de oplossing is.

Echter waar moet ik dan opletten? Wil geen onverwachtse kosten.
Wat ik dus graag wil is simpel.

Gebeld worden via een VoIP 020 netnummer en dat hij redirect/doorschakelt naar mijn 06-nummer.
Zelf wil ik dan niet bellen met dat 020 nummer (via internet), maar puur alleen doorschakeling. Omdat ik geen onverwachtse kosten wil e.d.

Kan tevens een doorschakeling gewoon --> redirecten naar mijn 06? Zonder dat ik daarvoor een speciale VoIP app moet draaien op de achtergrond o.i.d.

Hebben jullie enige goede/betrouwbare ervaringen mee?

Dank jullie wel.

PS: Excuus als het in de verkeerde forum zit, dacht dat VoIP wel bij netwerk/internet hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 17:54
Simpel: je vraagt bij een provider voor een paar euro per jaar een nummer aan (bijvoorbeeld cheapconnect.nl, ze werken met een soort van prepaid-constructie). Vervolgens stel je daar in dat je dat nummer wilt doorschakelen naar je mobiele telefoon.

Waarschijnlijk betaal je dan wel de kosten voor het doorverbinden naar je 06. Zet daarom genoeg geld op dat account (prepaid, dus op = op)

Dat gaat gewoon allemaal op een beheerscherm op een website en daar is geen app voor nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door krakendmodem op 20-05-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407039

Topicstarter
Dank je wel man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:14

larshack

Zonder melk en suiker

Je zou ook nog bij bereik.io kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:43
OF cheapconnect op je telefoon installeren. Meeste smartphones ondersteunen voip client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-04 20:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-04 11:12
saharoen schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:42:
OF cheapconnect op je telefoon installeren. Meeste smartphones ondersteunen voip client
Jep, de meeste dialers hebben een kopje "internetoproepen" waar je SIP accounts kan configureren. Echter, als Cheapconnect alleen met UDP werkt wil je dit niet, dat is namelijk killing voor je accu
Pagina: 1