Ik zoek een?
Nieuwe behuizing.
Ik heb momenteel een Fractal Design Define Mini en mijn MSI R9 290 wordt na 5 minuten gamen ruim 90+ graden en dan klapt de kaart er uit. RMA heeft geen nut, Megekko besluit dat het de airflow in mijn kast is want in hun test bench wordt de kaart maar 83 graden..
Wat is je budget?
140 Max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zit te denken aan de volgende behuizingen, ik heb vanaf hardeware.info de temperatuur testen er bij gepakt en daarin ook de Mini gezet ter vergelijking maar daar wordt ik weinig wijzer van.
be quiet! Silent Base 600
be quiet! Silent Base 800
NZXT H440 New Edition
Phanteks Enthoo Evolv ATX
Phantkes Enthoo Evolv
NZXT S340
Corsair Carbide Clear 400C
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming computer met een R9 290 die momenteel maar 5 cm ruimte heeft tot de PSU en erg heet wordt
Nieuwe behuizing.
Ik heb momenteel een Fractal Design Define Mini en mijn MSI R9 290 wordt na 5 minuten gamen ruim 90+ graden en dan klapt de kaart er uit. RMA heeft geen nut, Megekko besluit dat het de airflow in mijn kast is want in hun test bench wordt de kaart maar 83 graden..
Wat is je budget?
140 Max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zit te denken aan de volgende behuizingen, ik heb vanaf hardeware.info de temperatuur testen er bij gepakt en daarin ook de Mini gezet ter vergelijking maar daar wordt ik weinig wijzer van.
be quiet! Silent Base 600
be quiet! Silent Base 800
NZXT H440 New Edition
Phanteks Enthoo Evolv ATX
Phantkes Enthoo Evolv
NZXT S340
Corsair Carbide Clear 400C
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming computer met een R9 290 die momenteel maar 5 cm ruimte heeft tot de PSU en erg heet wordt