Ik hoop dat ik niet weer geband wordt maar ik ben dagen aan het zoeken naar een simpele oplossing
Ook met Microsoft gebeld maar die helpen mij niet omdat mijn supprot pack niet gekoppeld is oid aan mijn werk account..
Ik draai een VDI (non classic) in de cloud van Azure. Hij draait uiteraard gewoon goed, echter moet ik een andere port gebruiken om klanten waar ik werk port 3389 dichtknijpen.
De oplossing is simpel, port 80 gebruiken.. Echter ik weet niet hoe ik met de nieuwe portal IIS omzet naar port een andere port (want die gebruikt natuurlijk port 80).
Dit zou de beste oplossing zijn echter zoek ik me rot
En ik heb al amper tijd.
Een andere workaround zou een proxy zijn in een service in Azure maar dat lijkt mij niet heel veilig.
Wat nu? Iemand een tip? Kost me waanzinnig veel tijd
Ik draai een VDI (non classic) in de cloud van Azure. Hij draait uiteraard gewoon goed, echter moet ik een andere port gebruiken om klanten waar ik werk port 3389 dichtknijpen.
De oplossing is simpel, port 80 gebruiken.. Echter ik weet niet hoe ik met de nieuwe portal IIS omzet naar port een andere port (want die gebruikt natuurlijk port 80).
Dit zou de beste oplossing zijn echter zoek ik me rot
Een andere workaround zou een proxy zijn in een service in Azure maar dat lijkt mij niet heel veilig.
Wat nu? Iemand een tip? Kost me waanzinnig veel tijd