VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
en ik denk dat met de scanner tegen het scherm aan dat het ook niet lukt.....
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
webcam heb ik ook nietOp zondag 24 juni 2001 21:58 schreef Marcj het volgende:
webcam of digitale camera is toch echt de enige oplossing (moet je de webcam op een andere pc aansluiten)
maar ik had gehoopt op een of ander proggie
http://tech.actihost.com/Overclocker.htm
en vond ook nog :

heb je hier wat aan ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Hoe wil jij een proggie geladen hebben als je computer nog niet eens opgestart is?Op zondag 24 juni 2001 21:58 schreef x-force het volgende:
[..]
webcam heb ik ook niet
maar ik had gehoopt op een of ander proggie
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
en ik weet niet hoe ik dat moet doen...
je hebt toch ook zo'n proggie dat draait en dan herstart je . en zoekt hij alle info over je bios....
no offence against the belgians under us
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Verwijderd
Op zondag 24 juni 2001 22:27 schreef JvdBosch het volgende:
Koppel een DOS printer aan (bij voorkeur een daisywheel) en druk op dat leuke knopje links langs de Scroll Lock. Dan heb je geen screenshot, maar een papershot. Kun je dan lekker inscannen...
Verwijderd
dus deze gewoon weer inscannen, eventueel fotosjoppen voor de kleurtjes en klaar is x-force.
Wat dacht je van de handleiding Asus A7V van de asus website in PDF formaat op hun website. Daarin staan de afbeeldingen in kleur.Op maandag 25 juni 2001 00:19 schreef -Confusion- het volgende:
Printscreen werkt gewoon vanuit de bios.
dus deze gewoon weer inscannen, eventueel fotosjoppen voor de kleurtjes en klaar is x-force.
ik mag't hopen jah!Op zondag 24 juni 2001 22:06 schreef talin het volgende:
no offence against the belgians under us
Verwijderd
de bios-setup is gewoon een programmaatje hoor, ik kan me best voorstellen dat daar een simulator voor bestaat welke dit programma tevoorschijn tovert uit je eprom en dan onder windows laat draaien teneinde een screenshot te kunnen maken.
probleem is echter dat ik nog niet zo'n programma gevonden heb
Verwijderd
zoon progje had ik 2 jaartjes trug gehadOp woensdag 18 juli 2001 19:52 schreef hezik het volgende:
eh, voor de mensen die hard roepen dat het absoluut niet kan..
de bios-setup is gewoon een programmaatje hoor, ik kan me best voorstellen dat daar een simulator voor bestaat welke dit programma tevoorschijn tovert uit je eprom en dan onder windows laat draaien teneinde een screenshot te kunnen maken.
probleem is echter dat ik nog niet zo'n programma gevonden heb

The cyclographing developer
Verwijderd
sjouw gewoon een pc vanuit het olc naar je lokaal toe sluit hem aan, press del, en voila!!! beamer erop gooien... moet je kijken of het werkt... realtime is altijd beter dan plaatjes...
Verwijderd
http://bios.help.pl/tools/modbin.php3
nog niet helemaal wat je wilt, maar iig een goed begin