Mijn topic over Vragen over drone

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Topicstarter
Lieve Adjes,

Ik had een topic gemaakt over een nieuwe drone die ik graag zou willen (samenstellen) waar vrij veel vragen in staan en ik om advies vraag. Dit is al de 2de keer dat ik zon uitgebreide topic open. 1ste keer was in "Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2" Gezien mijn topic vrij groot en uitgebreid is reageert er natuurlijk niemand op en word hij in de vergetelheid gezet. Nu heb ik me nog verder verdiept in zelfbouw drone en nog een keer een topic aangemaakt maar nu niet in "Het Grote Drone / Multirotor Topic" maar als losse topic in de hoop dat ik al mijn vragen daar kon vragen en ze beantwoord konden worden. gezien ik ook graag wil terugkoppelen op de antwoorden die ik eventueel krijg en er misschien op wil doorvragen. Maar nu is mijn topic dus in Het Grote Drone / Multirotor Topic gezet en ben ik bang dat mijn uitgebreide topic weer voor niks is geweest/ niet goed word beantwoord.

Graag mijn vriendelijke verzoek om het toch als losstaande topic te houden.

het gaat om het topic geplaatst op: vrijdag 20 mei 2016 15:38 (die nu dus in Het Grote Drone / Multirotor Topic zit)
eerder topic dat ik specifiek in het grote drone topic heb gezet: zaterdag 14 mei 2016 01:57

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is geen beleidsvraagstuk, dit kun je gewoon overleggen met de betreffende moderator die jouw topic heeft verplaatst door op het bericht te reageren dat hij heeft gestuurd. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.