Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn pc toch vooral voor gamen en het bekijken van streams/filmpjes en browsen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen idee wat de kosten hiervan zijn? Ik zat zelf zo rond de 400-500 te denken?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn videokaart en SSD (zie afbeelding hieronder)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor en ram geheugen? Tenzij jullie mij nog anders adviseren.
Ga je overklokken?
Nee, geen ervaring mee
Ik speel voornamelijk league of legends en Call of duty 2 ( jaja oldskool, blijft de beste shooter
) maar speel soms ook csgo en wil de nieuwe game Overwatch gaan spelen. Met de open beta van Overwatch kwam ik erachter dat mijn pc echt aan vervanging toe is omdat ik het op low settings moest spelen en daar had tie soms al moeite mee. Met league of legends hetzelfde, ik speel op medium settings maar soms hapert dit ook best veel als er een hoop gebeurd op dezelfde plek.
Ik heb deze setup nu al een vrij lang en vind dat het tijd is voor vervanging, ik heb een paar maanden geleden een nieuwe SSD en videokaart erin gezet, dus die wil ik wel meenemen.
Ik wil gewoon weer goed games kunnen spelen op hogere grapichs en zonder fps drops of lag. Ik hoef geen high end game pc maar wel waar ik weer een paar jaar op voorruit kan. Ook vroeg ik me af of ik mijn voeding en behuizing moet vervangen?
Graag hoor ik wat jullie mij adviseren want ik ben zelf niet meer op de hoogte van wat nu goed of slecht is. Ik weet dat mijn processor, ram en moederbord vervangen moet worden maar de vraag is waarmee?
Dit is mijn huidige setup:

Daarbij zit dan nog het volgende:
Ik gebruik mijn pc toch vooral voor gamen en het bekijken van streams/filmpjes en browsen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen idee wat de kosten hiervan zijn? Ik zat zelf zo rond de 400-500 te denken?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn videokaart en SSD (zie afbeelding hieronder)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor en ram geheugen? Tenzij jullie mij nog anders adviseren.
Ga je overklokken?
Nee, geen ervaring mee
Ik speel voornamelijk league of legends en Call of duty 2 ( jaja oldskool, blijft de beste shooter
Ik heb deze setup nu al een vrij lang en vind dat het tijd is voor vervanging, ik heb een paar maanden geleden een nieuwe SSD en videokaart erin gezet, dus die wil ik wel meenemen.
Ik wil gewoon weer goed games kunnen spelen op hogere grapichs en zonder fps drops of lag. Ik hoef geen high end game pc maar wel waar ik weer een paar jaar op voorruit kan. Ook vroeg ik me af of ik mijn voeding en behuizing moet vervangen?
Graag hoor ik wat jullie mij adviseren want ik ben zelf niet meer op de hoogte van wat nu goed of slecht is. Ik weet dat mijn processor, ram en moederbord vervangen moet worden maar de vraag is waarmee?
Dit is mijn huidige setup:

Daarbij zit dan nog het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Aerocool AeroEngine II BSA Zilver, Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ StealthXStream 600W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
[ Voor 8% gewijzigd door Martijn2307 op 20-05-2016 19:01 ]