Hallo,
Mijn naam is Youri en ik wil graag voor mijn broertje een Game PC in elkaar zetten.
ik doe nu een ict opleiding en weet hoe ik een computer in elkaar moet zetten maar weet alleen niet wat erin zou moeten voor deze build.
Als jullie een lijstje zouden willen maken met wat ik erin zou kunnen doen zou het fijn zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn broertje wil met deze pc gewoon op youtube kunnen en natuurlijk goed gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 Euro maximaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis,toetsenbord en scherm dus die hoef ik niet meer te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon wat er nodig is om goed de nieuwe games te kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een merk zolang de kwaliteit maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn broertje wil graag minecraft en de assassins creed series erop spelen.
Hoeft niet op ultra settings maar boven de laagste instellingen draaien zou erg fijn zijn.
Ook moet de pc wel een beetje stil zijn en de kast ruim zodat cable management makkelijk is.
Ga je overklokken?
Hoeft niet maar als de mogelijkheid er is zou ik er graag gebruik van maken.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie me wel kunnen helpen met de onderdelen uitkiezen voor mijn broertje zijn pc.
En dat jullie mij advies voor toekomstige builds kunnen geven.
Mijn naam is Youri en ik wil graag voor mijn broertje een Game PC in elkaar zetten.
ik doe nu een ict opleiding en weet hoe ik een computer in elkaar moet zetten maar weet alleen niet wat erin zou moeten voor deze build.
Als jullie een lijstje zouden willen maken met wat ik erin zou kunnen doen zou het fijn zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn broertje wil met deze pc gewoon op youtube kunnen en natuurlijk goed gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 Euro maximaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis,toetsenbord en scherm dus die hoef ik niet meer te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon wat er nodig is om goed de nieuwe games te kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een merk zolang de kwaliteit maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn broertje wil graag minecraft en de assassins creed series erop spelen.
Hoeft niet op ultra settings maar boven de laagste instellingen draaien zou erg fijn zijn.
Ook moet de pc wel een beetje stil zijn en de kast ruim zodat cable management makkelijk is.
Ga je overklokken?
Hoeft niet maar als de mogelijkheid er is zou ik er graag gebruik van maken.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie me wel kunnen helpen met de onderdelen uitkiezen voor mijn broertje zijn pc.
En dat jullie mij advies voor toekomstige builds kunnen geven.