3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Theater beeld? wat bedoel je hier precies mee. Ik heb ook een Hauppauge kaartje en ik zou dat ook wel willen weten...Op zondag 24 juni 2001 21:52 schreef ronaldmathies het volgende:
Heeft iemand het wel eens voor elkaar gekregen om met de hauppauge theater beeld kunnen ontvangen via de antenne of lukt dit alleen via de kabel.
Ik gebruikte PAL - BGHIDK in combinatie met Antenna en All chanels.
Als je "Decrypten" van Paytv bedoeld dat moet je gewoon doen met cabel en een speciale (software) decoder.... maar hier mogen we geloof ik niks over zeggen...(dus klik op mijn website icoon
Hahaha, hij bedoelt de Hauppage Theatre = een model van Hauppage.Op maandag 25 juni 2001 08:32 schreef Wizzing het volgende:
[..]
Theater beeld? wat bedoel je hier precies mee. Ik heb ook een Hauppauge kaartje en ik zou dat ook wel willen weten...
Als je "Decrypten" van Paytv bedoeld dat moet je gewoon doen met cabel en een speciale (software) decoder.... maar hier mogen we geloof ik niks over zeggen...(dus klik op mijn website icoon)
Om antwoord op je vraag te geven: geen id.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.