Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hensjmen
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-08 19:13
Hallo,

Ik heb gisteren The Witcher 3 weer opgepakt. Had de spel verwijdert van mijn ps4. Weer opnieuw geïnstalleerd. Alleen leest hij de oude savegames niet. Omdat die saves waren van de versie 1.11 en The Withcer 3 op mijn ps4 nu 1.12 is.

Is er een manier om de save games toch te laden?

Dank!

Beste antwoord (via Hensjmen op 24-05-2016 11:10)

Verwijderd

Dat kan zeker daaraan liggen.. ik had in het verleden een disc versie van dragon age inq. . Na een tijdje deze weggedaan en na weer een tijdje een digitale versie gehaald..... maar de save games kon ik niet meer openen...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Vreemd. Dit zou juist andersom moeten werken. Save files kunnen niet nieuwer zijn dan de game zelf, maar wel ouder. Dat is ook logisch, want zodra er een nieuwe update komt is je save file automatisch ouder dan je game. Dat betekent dat je na elke update je save file niet kan gebruiken, maar dat is natuurlijk niet zo.

Ik heb sinds vorige week The Witcher weer gespeeld na een paar maanden, kon mijn save file zo weer laden. Echter, als ik bijvoorbeeld de update niet installeer, dan werkt het niet. De save file is dan nieuwer dan de game, de game kan dan niet worden geladen omdat de build oud is en bepaalde onderdelen mist.

Weet je zeker dat je de nieuwste updates hebt geinstalleerd van The Witcher 3?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hensjmen
Ja dat weet ik zeker. Als ik controleer op een update geeft hij dat het de nieuwste versie is. Kan het zo zijn dat ik de vorige keer een disc versie had en nu de digitale. Dat hij hem niet laadt?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan zeker daaraan liggen.. ik had in het verleden een disc versie van dragon age inq. . Na een tijdje deze weggedaan en na weer een tijdje een digitale versie gehaald..... maar de save games kon ik niet meer openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Was je disc versie de NL versie? En de digitale nu uit de NL PSN Store gehaald? Ziet de game je save file wel maar kan je het gewoon niet laden, of ziet hij de save file helemaal niet?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hensjmen
De disc versie en de digitale versie zijn allebei de Nederlandse versie. Heb al op verschillende fora gelezen dat The Witcher 3 onderscheidt maakt in games. Zit niks anders op dan opnieuw beginnen dus. Is bij The Witcher 3 niet een erge straf, had er gelukkig niet heel erg veel uren inzitten.
Pagina: 1