Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Is receiverDenon 3808 die ik als mevrouw met status senior mag krijgen van vriend het geschikst voor bij mijn Denon :DVD/SACDsurround player type: DVD2900 met eisa- award prijs voor het hoge dynamisch berijk alle surround kanalenSACD en betreft het nieuwe audio: blu- ray pure audio high fidelity.
Liefst dus ook bi- amping funtie voor krachtig koor geluid via liefst audio zuilen KEFq500€ 500 voor2( paar).
Liefst ook mooi audio geluid optie: 2.1(subwoofer) ook betreft DSDsignal

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Is receiverDenon 3808 die ik als mevrouw met status senior mag krijgen van vriend het geschikst voor bij mijn Denon :DVD/SACDsurround player type: DVD2900 met eisa- award prijs voor het hoge dynamisch berijk alle surround kanalenSACD en betreft het nieuwe audio: blu- ray pure audio high fidelity.
Liefst dus ook bi- amping funtie voor krachtig koor geluid via liefst audio zuilen KEFq500€ 500 voor2( paar).
Liefst ook mooi audio geluid optie: 2.1(subwoofer) ook betreft DSDsignal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:34
"Het geschiktst" is een groot woord. Je kan beide apparaten op elkaar aansluiten, maar dat is in 99,99% van de gevallen eigenlijk wel op een manier mogelijk. Verder kan de AVR-3808 (passief) Bi-Amp aan dus ook die eis kan in worden gevuld. Al is het mijn inziens een loze eis aangezien Bi-Amp verwaarloosbaar is. Maar dat terzijde. Met "blu- ray pure audio high fidelity" ben je me kwijt, de bron kan geen Blu-ray aan, dus de receiver hoeft dat dan ook niet te kunnen.

Verder valt er eigenlijk helemaal niets aan deze post/TS vast te knopen. Als je de AVR-3808 kan krijgen is het leuk, als je geld er aan uit wilt geven dan zijn er mogelijk betere opties al is de bron ook beperkt qua aansluitmogelijkheden (geen HDMI).

Probeer in het vervolg de post eerst door te lezen voor je post. Wat in het hoofd goed klinkt is op papier niet te volgen. Wat is nu eigenlijk concreet de vraag?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiriaq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09 08:53
Als de vraag is of deze reciever surround geluid kan ontvangen zonder kwaliteitsverlies dan is het antwoord ja voor alle apparaten die digitaal worden aangesloten, inclusief eventuele toekomstige apparaten of opslagformaten.