Weinig geld, pc heeft upgrade nodig, help deze aap

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langedemi
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2024
Mijn vraag is of we onze geekpowers kunnen verzamelen en mij kunnen helpen met m'n pc upgraden. Ik wil graag Ark goed kunnen spelen en streamen maar heb een klein budget.
Mijn huidige setup is:
Asus p7p55d
Intel 860 i7 2.8 GHz
Stock Intel Fan
AMD Radeon HD 7790
2x Kingston 9905403-444.A00LF 4GB (1333MHz of 1600MHz weet ik niet).
SamsungSSD + Hitachi HDD. Opslag doe ik niks aan. Powersupply moet ik nog naderhand nog kijken of die sterk genoeg is.
Zijn er opties die een beetje future-proof zijn, is bijvoorbeeld een i5 het nog waard? Wil ik per se 8 threads?
Ik zit te kijken naar moederborden met DDR4 maar welke socket type? De 1151 is prijzig.
Kortom Ark, League en WoW moeten goed te streamen zijn.

Bij voorbaat dank.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazdarati2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 14:33
Ugh, ARK. Leuk spel maar vreselijk geoptimaliseerd. Als ik kijk naar de recommended specs kijk zie ik dat je PC daarbuiten valt. Misschien een goed idee om te delen wat je budget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langedemi
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-07-2024
€350-€400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Graag lezen... aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.