Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek leverancier voor PV installatie in Frankrijk

Pagina: 1
Acties:

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Na wat meelezen en vragen in het Zonnepanelen topic, nu toch maar een eigen topic aangemaakt.

Ik zoek dus een leverancier in Nederland (of Belgie, of Duitsland) voor de panelen en omvormers / optimizers die in Frankrijk door een lokale installateur geplaatst gaan worden.
  • Panelen zullen ingebouwd moeten worden, Opbouw panelen zijn in Frankrijk niet interessant omdat de terugverdien prijs per kWh dan 2/3 lager ligt! (Maar ik neem aan dat inbouw of opbouw voor de panelen zelf geen verschil maakt)
  • Per panel is een micro-omvormer nodig door de complexe schaduw situatie (bomen en bergen rondom)
  • Exacte types en hoeveelheden zal via de (franse) installateur bepaald worden, afhankelijk van wat de leverancier kan leveren. Leverancier moet dus wel vloeiend Engels (of Frans) spreken
  • Transport kan ik zelf regelen, indien noodzakelijk
Alle adviezen en aanbevelingen zijn welkom, inclusief webshops en vergelijkers. Komplete offertes mag ook, maar niet noodzakelijk :-)

Voor wat achtergrond over mijn situatie in Frankrijk, zie hier, hier en hier.