Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Core-Pc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Goedemiddag,

Ik ben voor een kennis op zoek naar een game laptop.

Voorkeur gaat uit naar een 15" laptop die games als Farming Simulator (online) kan spelen. Verder zou hij ook GTA V willen kunnen spelen. En YouTube video's moeten uiteraard in full hd worden kunnen afgespeeld.

Budget rond de 7 á 800 euro.

Wat zouden jullie adviseren?

Alvast bedankt _/-\o_

Beste antwoord (via Core-Pc op 23-05-2016 11:40)

Verwijderd

Hallo, op die laptop ga je 100% zeker gta v spelen op met goeie fps.
Ik ga zelf die laptop ook aanschaffen maar dan de 17,3 inch en heb er tot nu toe nog niet veel reviews van gezien!
Over een maand heb ik de zelf de laptop dus zou ik je dan pas een goeie persoonlijke review kunnen geven.
Ik had in het hoofd dat misschien de dell inspirion 7000 serie een mooie laptop is voor jou.
Heeft de zelfde specs maar is met studenten korting te verkrijgen voor 900 euro , ook zijn daar veel reviews van die over het algemeen goed zijn.

Groet Donny

Alle reacties

Verwijderd

Hoi Core-Pc, zou je wat specifieker kunnen zijn in wat voor laptop je precies zoekt?
Is het bijvoorbeeld belangrijk hoe zwaar de laptop is? Ga je de laptop veel meenemen?
Ook verwachten de mensen bij Tweakers hier dat je op z'n minst zelf een laptop op het oog heb.
Als je een laptop zoekt waar je gta V op zou willen spelen zou je het budget moeten laten verhogen naar 900 á 1000 euro.

Ik hoor het graag, Groet Donny

• Core-Pc
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:59:
Hoi Core-Pc, zou je wat specifieker kunnen zijn in wat voor laptop je precies zoekt?
Is het bijvoorbeeld belangrijk hoe zwaar de laptop is? Ga je de laptop veel meenemen?
Ook verwachten de mensen bij Tweakers hier dat je op z'n minst zelf een laptop op het oog heb.
Als je een laptop zoekt waar je gta V op zou willen spelen zou je het budget moeten laten verhogen naar 900 á 1000 euro.

Ik hoor het graag, Groet Donny
Bedankt voor je reactie, mooi dat je wilt meedenken!

Gewicht is volgens mij niet van belang en meenemen zal volgens mij niet veel worden gedaan.

Is dit misschien wat?
https://www.bol.com/nl/p/...NLTWE002021-HY6EODMZTFD6A

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Hallo, op die laptop ga je 100% zeker gta v spelen op met goeie fps.
Ik ga zelf die laptop ook aanschaffen maar dan de 17,3 inch en heb er tot nu toe nog niet veel reviews van gezien!
Over een maand heb ik de zelf de laptop dus zou ik je dan pas een goeie persoonlijke review kunnen geven.
Ik had in het hoofd dat misschien de dell inspirion 7000 serie een mooie laptop is voor jou.
Heeft de zelfde specs maar is met studenten korting te verkrijgen voor 900 euro , ook zijn daar veel reviews van die over het algemeen goed zijn.

Groet Donny

Verwijderd

Zoek je persee pc of vind je een mac ook acceptable?:)

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11 11:17
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:19:
Zoek je persee pc of vind je een mac ook acceptable?:)
Een Mac van 800 euro die GTA V vloeiend kan draaien? Een tweedehands retina model met bootcamp?

Verwijderd

Mozy schreef op zondag 22 mei 2016 @ 09:13:
[...]

Een Mac van 800 euro die GTA V vloeiend kan draaien? Een tweedehands retina model met bootcamp?
Good one, maar zat eerder aan de welbekende "refurbished" te denken ;)

Verwijderd

Core-Pc schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:11:
Goedemiddag,

Ik ben voor een kennis op zoek naar een game laptop.

Voorkeur gaat uit naar een 15" laptop die games als Farming Simulator (online) kan spelen. Verder zou hij ook GTA V willen kunnen spelen. En YouTube video's moeten uiteraard in full hd worden kunnen afgespeeld.

Budget rond de 7 á 800 euro.

Wat zouden jullie adviseren?

Alvast bedankt _/-\o_

Mediamarkt: ASUS R516LB-DM115T € 777,00 of ASUS F556UA-DM130T € 799,00

Of kijk een bij https://www.alternate.nl/html/index.html

Je komt voor die prijs eerder op een multimedia Notebook.

Wil je een echte gaming Notebook, dan moet je zeker rekenen op minimaal het dubbele en dan blijft er maar een fabrikant over en dat is Alienware.
Onevenaarbaar. Sinds enkele jaren heb ik er ook eentje en een beest van een machine.
Tevens ook veel te zien en gebruikt in bekende series en films.

Neem eens een kijkje en misschien iets voor de toekomst.

http://www.alienware.nl/

Succes. :*)

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11 11:17
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:51:
[...]
Good one, maar zat eerder aan de welbekende "refurbished" te denken ;)
Vaak zijn refurbished modellen nog erg duur. Dan zou ik tweedehands zoeken.

Verwijderd

Mozy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:39:
[...]

Vaak zijn refurbished modellen nog erg duur. Dan zou ik tweedehands zoeken.
Dat kan ook idd :)
Pagina: 1