Betreft HP slimline 450-008nd desktop computer
i5 quadcore
qua video:
intel hd graphics 4600 & amd R5 330 graphics
Standaard zit hier vga & hdmi onboard, maar zou hdmi & dvi willen hebben.
Dacht gewoon extra kaart te plaatsen maar dit lukt niet zo direct.
Standaard zit er een pci-e kaart in (x16) een amd R5 330 grafische kaart headless (dus aansluitingen zitten op moederbord), type 806651-001
Dacht gewoon deze kaart eruit te halen en een standaard pci-e kaart low profile te plaatsen, maar dit geeft geen beeld.
Heb al eens in bios gekeken, maar zie niet direct optie om bvb vga onboard uit te schakelen;
Iemand idee wat ik moet doen om de grafische kaart aan de praat te krijgen?
Het is een heel licht type van grafische kaart, dus zeker geen probleem met de voeding.
grafische kaart is getest in andere pc, daar werkt deze prima.
Er is nog een X1 slot vrij op het moederbord, dat heb ik hier helaas niet liggen, dus dat kan ik even niet testen of het daarmee opgelost zou zijn.
i5 quadcore
qua video:
intel hd graphics 4600 & amd R5 330 graphics
Standaard zit hier vga & hdmi onboard, maar zou hdmi & dvi willen hebben.
Dacht gewoon extra kaart te plaatsen maar dit lukt niet zo direct.
Standaard zit er een pci-e kaart in (x16) een amd R5 330 grafische kaart headless (dus aansluitingen zitten op moederbord), type 806651-001
Dacht gewoon deze kaart eruit te halen en een standaard pci-e kaart low profile te plaatsen, maar dit geeft geen beeld.
Heb al eens in bios gekeken, maar zie niet direct optie om bvb vga onboard uit te schakelen;
Iemand idee wat ik moet doen om de grafische kaart aan de praat te krijgen?
Het is een heel licht type van grafische kaart, dus zeker geen probleem met de voeding.
grafische kaart is getest in andere pc, daar werkt deze prima.
Er is nog een X1 slot vrij op het moederbord, dat heb ik hier helaas niet liggen, dus dat kan ik even niet testen of het daarmee opgelost zou zijn.