Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik gebruik Netflix op pc, ps3, iphone 5 en Sony Xperia z1-tablet...
Op alle toestellen gaat dit vlot tot zeer vlot. Maar de tablet met Android gaat moeizaam.
Het laden van netflix via de app duurt lang. Minstens dubbel zo lang als op de andere toestellen.
Ik heb de tablet al heropgestart, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar het blijft abnormaal traag.
Eenmaal opgestart werkt het wel vlot.

Iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt!

mvg, Tom

Alle reacties

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
netflix is een redelijk grote app (57 mb op mijn N5), wellicht is je flash en of ram geheugen van je Z1 relatief traag of vol waardoor het opstarten (~inlezen van flash naar ram) relatief lang duurt.

Op mijn nexus 5 en shield k1 duurt het ongeveer 5 seconden voordat het start scherm geladen is.

Op mijn 4 jaar oude sony tv duurt het meer dan 30 seconden en op mijn 2 jaar oude samsung tv 10-15 seconden (gokje beide niet bij de hand nu itt 2 android devices)

hoe lang duurt het bij jou op je Z1? meer dan 10 seconden zou vreemd zijn op die hardware.

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel, prulleman! Het idee dat mijn tablet misschien te vol staat, zou inderdaad de oplossing kunnen zijn. Ik ga vanavond wat wissen. Opstarttijd varieert tussen de 1 en 4 minuten! Niet echt normaal natuurlijk.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:02:
Dankjewel, prulleman! Het idee dat mijn tablet misschien te vol staat, zou inderdaad de oplossing kunnen zijn. Ik ga vanavond wat wissen. Opstarttijd varieert tussen de 1 en 4 minuten! Niet echt normaal natuurlijk.
hmm dat is inderdaad verre van normaal, wellicht is het ook nog een optie om je "cache" partitie te wissen, mogelijk komen deze issues omdat die (ook) vol is)

Strava

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-11 15:15
Wifi op de tablet werkt ook naar behoren?
Ik heb zelf ook de Z1 tablet en soms durft die een heel trage wifi verbinding hebben.
Wifi aan- uitzetten helpt meestal dan wel.

Verwijderd

Topicstarter
Cache legen en plaats vrijmaken op tablet heeft het probleem niet opgelost. Wifi-signaal is sterk genoeg.
Toch heb ik de laatste keer weer lang moeten wachten vooraleer Netflix was opgestart. Meer dan 6 minuten zelfs.
Pagina: 1