Lenovo heeft op een eigen evenement in India zijn Moto G4 en G4 Plus aangekondigd. De toestellen hebben een groter scherm met hogere resolutie dan de Moto G's van de vorige generaties. Ook heeft Lenovo een metalen rand en vingerafdrukscanner toegevoegd. Beide toestellen hebben een 5,5"-scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Daarmee zijn de toestellen groter dan vorige generaties Moto G, die maximaal een 5"-scherm hebben met een resolutie van 1280x720 pixels. De toestellen draaien op een Snapdragon 617-soc van Qualcomm, een octacore met acht Cortex A53-processorkernen op 1,5GHz en een Adreno 405-gpu op 550MHz. Lenovo heeft gekozen voor lpddr3-geheugen met een capaciteit van 2GB. De opslaghoeveelheid is 16GB, tegenover 8GB van de basismodellen van de vorige generatie. De G4 en G4 Plus verschillen op twee gebieden. Ten eerste heeft de Plus-versie een vingerafdrukscanner onder het scherm en de G4 heeft die niet. Bovendien heeft de Plus-variant een camera met een resolutie van maximaal zestien megapixels, terwijl de reguliere G4 een maximale resolutie heeft van dertien megapixels. De camera van de Plus-versie is een Omnivision OV16860, een 1/2,4"-sensor met 1,3 micron grote pixels. Lenovo heeft de camera bovendien voorzien van zowel laser-autofocus als fasedetectie-autofocus. De Moto G4 en G4 Plus zijn de volgende toestellen in de Moto G-serie, die nu van Lenovo is en voorheen van Motorola was. De eerste Moto G kwam in 2013 uit en heeft een 4,5"-scherm. Voor de tweede en derde generatie ging de fabrikant over op 5"-schermen. Het evenement vond plaats in India, maar Lenovo laat weten dat het toestel ook naar Europa komt. De fabrikant heeft aangekondigd dat de Moto G4 en G4 Plus in juni uitkomen in het Verenigd Koninkrijk voor 169 en 199 pond. Dat is omgerekend rond 215 en 255 euro. Informatie over een release in de Benelux zijn nog niet bekend. Dit topic is bedoeld om te discussiëren over aankopen, kwaliteit en beschikbaarheid van accessoires van de Motorola Moto G4 Plus. Discussie over de telefoon zelf, kan gehouden worden in: [Motorola Moto G4 Plus] Ervaringen & Discussie.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Populair topic
Heb 'm net binnen gekregen en ben op zoek naar een net hoesje, maar ik heb zo het idee dat ik hier geen tips ga vinden
Heb 'm net binnen gekregen en ben op zoek naar een net hoesje, maar ik heb zo het idee dat ik hier geen tips ga vinden
Er zijn nog niet zoveel mensen die de telefoon hebben ontvangen, dus dan is het aantal gebruikers met Accessoires ook beperkt natuurlijk.The_Admin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:26:
Mocht je een leuk hoesje gevonden hebben, zet die dan vooral in het topic erbij.
Ben zelf in het bezit van de moto G4 en moet zeggen dat het aanbod van hoesjes nog zeer klein is. Heb een paar winkels gevonden die beweren dat ze hoesjes verkopen voor de G4 & G4 Plus maar dan blijkt het achteraf een hoesje te zijn voor de voorgaande modellen. Daarom wil ik ook iedereen de tip meegeven om even na te gaan dat het ook zeker voor je model is en niet een van de voorgaande jaren (scheelt een hoop gedoeThe_Admin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:26:
Populair topic![]()
Heb zelf het idee dat binnen 2 weken hoesjes online komen op de chinese webwinkels aangezien hun ze pas gaan ontwikkelen als ze het model hebben. Mocht je opzoek zijn naar een hoesje dat ook fysiek in bijvoorbeeld de mediamarkt te koop is, dan kan je nog zeker een maandje wachten.
Screenprotectors zijn redelijk voor dit toestel. Vergelijk ze niet met de glass screenprotectors die je bij de action kan kopen voor de iphone. Ze plakken redelijk, maar het had beter gekund. Gelukkig niet op het schermvlak. Pasvorm is perfect overigens. Protectie tegen vallen? Dat ga ik niet bewust uittesten.icy schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:02:
4 euro en 6 cent voor alle 3, als ze bestelbaar zijn in Nederland zijn ze sowieso duurder voor 1 dan voor dat ik er 3 heb. Zag ook 1 aanbieder met 10 stuks voor 11-12 euro,
http://www.aliexpress.com...to-G4-G4/32670738970.html
[...]
Denk dat ik in de toekomst toch een duurdere variant ga aanschaffen.
Ali express heeft al hoesjes en ik had ze gelukkig al besteld voordat ik het toestel in huis had. Er is nog een bumper case onderweg, maar voor nu heb ik een hoesje waar ik ook een pasje in kan doen.
Ali express, daar zou ik voor kijken.The_Admin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:26:
Populair topic![]()
[ Voor 32% gewijzigd door Meneer iCy op 16-06-2016 21:12 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Zeer goede pasvorm en ziet er superstrak uit en dat voor 2 euro, Frosted Plastic Back Skin Matte Hard Case Cover For Motorola Moto G4 / G4 Plus / G4 Play
http://s.aliexpress.com/eqIbyaUv
(from AliExpress Android)
http://s.aliexpress.com/eqIbyaUv
(from AliExpress Android)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Vandaag ben ik de eigenaar geworden van een mooie Moto 4G Plus (XT1642). Heeft iemand al geprobeerd of de Brodit Active Holder voor de XT1625 ook past voor de XT1642. Maten van beide telefoons lijken erg op elkaar, ik weet alleen niet of het werkt.
LPEspecial
Weet iemand waar de originele backcovers te krijgen zijn? Ze worden in allerlei kleuren geproduceerd, maar je kunt zo (ogenschijnlijk) nergens kopen
Of zijn die alleen bestemd voor klanten welke hun G4 middels Moto Maker bestellen?
Of zijn die alleen bestemd voor klanten welke hun G4 middels Moto Maker bestellen?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Weet iemand een goede Tempered glass voor de G4 Plus, die niet de microfoon covered? Ik heb er 1 gevonden van Pleson, maar die is alleen op Amazon Amerika te koop (https://www.amazon.com/Pr...1&keywords=pleson+g4+plus) en nergens in Nederland te krijgen, ook niet op Amazon Duitsland of UK. En Spigen en Bowhead (wat naar horen goede tempered glass maken) verkoopt geen tempered glass voor Moto G4 Plus 
Hoop dat iemand me kan helpen!
Deze bevalt me erg goed https://nl.aliexpress.com...-Motorola/32673910638.htmTweaknet schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:56:
Weet iemand een goede Tempered glass voor de G4 Plus, die niet de microfoon covered? Ik heb er 1 gevonden van Pleson, maar die is alleen op Amazon Amerika te koop (https://www.amazon.com/Pr...1&keywords=pleson+g4+plus) en nergens in Nederland te krijgen, ook niet op Amazon Duitsland of UK. En Spigen en Bowhead (wat naar horen goede tempered glass maken) verkoopt geen tempered glass voor Moto G4 Plus
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Ziet er inderdaad goed uit, precies wat ik zocht, wel jammer van de 16-36 dagen wachttijd.Lief Adje schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:02:
[...]
Deze bevalt me erg goed https://nl.aliexpress.com...-Motorola/32673910638.htm
Bedankt voor je reactie Adje
Wat zijn de ervaringen met screen protectors voor de Moto G Plus? Gebruiken jullie ze of zijn ze overbodig?
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Daar ben ik ook benieuwd naar.Videopac schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:07:
Wat zijn de ervaringen met screen protectors voor de Moto G Plus? Gebruiken jullie ze of zijn ze overbodig?
[ Voor 22% gewijzigd door G3kk3Henkie op 24-11-2020 15:36 ]
Wij gebruiken ze niet en ook geen last Ghost touch.
Pagina: 1