Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Nee, eerst Windows en vandaar uit je BiOS flashen (zit vast wel ergens readme file bij)
Voortaan niet zo ongeduldig zeg...
Voortaan niet zo ongeduldig zeg...
Ja, bedankt man !!!!klasse!!!!
Sorry , was een beetje ongeduldig , maar ik kon ook echt niet meer wachten hoor , ik heb de computer net gehaald en wilde dit ff zeker weten voordat ik ga beginnen.Al duurt het de hele nacht , die PC gaat het doen!!!
Sorry , was een beetje ongeduldig , maar ik kon ook echt niet meer wachten hoor , ik heb de computer net gehaald en wilde dit ff zeker weten voordat ik ga beginnen.Al duurt het de hele nacht , die PC gaat het doen!!!
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
hehe ik ben ook altijd blij als ik nieuwe spullen heb, dan komt er van slapen meestal ook niet zoveel.
BIOS flashen vanuit Windows? Nou lijkt me niet helemaal het meest slimme. Volgens mij kun je ook beter eerst je BIOS flashen en dan windows installeren, weet je in elk geval ook meteen of je Windows lekker draait onder je BIOS-versie
Verwijderd
Vergeet vooral niet om na installatie van W98SE als eerste de VIA Apollo drivers te installeren !!!
Verwijderd
Sorry Ozboz, je hebt deels gelijk. Een AWARD Bios moet je vanaf C: flashen en dat kan alleen als je Windows of DOS hebt geïnstalleerd.
Eventueel kan je de Bios ook vanaf een systeemdiskette flashen, maar dan moet je dus wel die systeembestanden ergens hebben.
Eventueel kan je de Bios ook vanaf een systeemdiskette flashen, maar dan moet je dus wel die systeembestanden ergens hebben.
Verwijderd
gewoon een boot disk maken en daar je nieuwe bios op gooien en je award progy en dan flashen, was laatst naar een boot disk opzoek en mieterde er een in, stond de commandline om de bios te flashen in de autoexec.bat
Verwijderd
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik weet dus niet wat ik als eerst moet doen. Ik heb een eb6-2 mobo en een celly2 600 die ik wil gaan ocen maar ik geloof dat mn bios standaard niet die celly2 600 ondersteunt. Moet ik dan eerst mn bios instellen en dan gelijk flashen?
EDIT
Ik heb ook een asus v7100 T. Als ik die wil gaan ocen moet ik dan de bijgeleverde drivers/software installeren of de nieuwe detonater drivers?
EDIT
Ik heb ook een asus v7100 T. Als ik die wil gaan ocen moet ik dan de bijgeleverde drivers/software installeren of de nieuwe detonater drivers?
Bedankt voor de hulp jongens !!!!!!
Ik was binnen een uurtje klaar !!!
Ik heb eerst windows geinstalleerd , daarna de 4-in-1 drivers van VIa en daarna de geupdate AGP-drivers.De PC loopt echt als een trein , extreem kort opstarten van windows , echt supersnel.
Alleen 2 dingen zijn mij niet gelukt.:
De nieuwe versie van de ATA 100 controller(PROMISE) is niet gelukt , en het BIOS flashen van mijn ASUS A7v is niet gelukt, ik heb versie 1.0002 , wil naar versie 1.0003.
Iemand nog suggesties?
Ook moet ik mijn AGP nog naar 4x zetten,hij staat nu op 2x.Volgens mij stond er iets op tweakers over de VIA 4-in-1 drivers en hoe je AGP op 4 x zet , zal nog ff checken.
Ik was binnen een uurtje klaar !!!
Ik heb eerst windows geinstalleerd , daarna de 4-in-1 drivers van VIa en daarna de geupdate AGP-drivers.De PC loopt echt als een trein , extreem kort opstarten van windows , echt supersnel.
Alleen 2 dingen zijn mij niet gelukt.:
De nieuwe versie van de ATA 100 controller(PROMISE) is niet gelukt , en het BIOS flashen van mijn ASUS A7v is niet gelukt, ik heb versie 1.0002 , wil naar versie 1.0003.
Iemand nog suggesties?
Ook moet ik mijn AGP nog naar 4x zetten,hij staat nu op 2x.Volgens mij stond er iets op tweakers over de VIA 4-in-1 drivers en hoe je AGP op 4 x zet , zal nog ff checken.
Pagina: 1