Toon posts:

RA 1 of RA 2 online?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook mensen, die WEL RA2 spelen op internet, maar geen RA1?? Waarom zou ik als echte RA 1 fan, nou RA 2 moeten gaan spelen?
Ik vind RA2 een beetje tsja hoe moet ik dat zeggen, te ingewikkelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
RA2 roelt gewoon :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel ra2 online en geen ra1. Ra2 is goed gebalanceerd. (allies heersen later in de game, russen hebben het begin voordeel)

Ra2 is helemaal niet zo ingewikkeld. Gewoon paar keer spelen en je hebt het zo onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RA2 roelt gewoon :)
Ik vind er niks aan.
En dat gelul dat RA 1 niet goed uitgebalanceerd is, is echt gelul, als je goed bent kun je ook met de allies in de top 50 terrecht komen. In Red Alert I heb je ook de Q knop (voor gevorderde spelers :)) Die heb je niet in 2. Verder duurt zo'n potje verotte lang, je kan nooit veel potjes spelen toch? Ik snap niet dat er 10x zoveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt voor beide zo'n "code" nodig dus kan ik ze niet online spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ik vind RA2 een beetje tsja hoe moet ik dat zeggen, te ingewikkelt :)
Yeah right, RA* kan niet simpeler, 'tis 'n nobrainer strategisch gezien... als je dat al complex vindt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RA2 te ingewikkeld??
jeez..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee eigelijk vind ik RA 2 niet moeilijk, maar online is er geen hol aan. Zo'n potje duurt fet lang. RA 1 is net iets taktischer denk ik. En voor RA 1 Heb je trouwens geen code nodig hoor, je kan met kopietje ook online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 22:00 schreef BAZZA het volgende:
Je hebt voor beide zo'n "code" nodig dus kan ik ze niet online spelen :'(
ra1 heeft tcoh geen serial code???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry mensen

WTF is RA (oooooooooow wacht.!!!!! ;) red alert!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 15:37 schreef Nephilium het volgende:

[..]

ra1 heeft tcoh geen serial code???
nee. Maar ra2 is inderdaad niet echt goed speelbaar vind ik. Al die rare tanks die ineens met rare blubber gaan schieten :? Ik speel liever ra1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 22:42 schreef banaan-X het volgende:

[..]

nee. Maar ra2 is inderdaad niet echt goed speelbaar vind ik. Al die rare tanks die ineens met rare blubber gaan schieten :? Ik speel liever ra1.
Blubber ?? ik zie nergens blubber ... ra2 ruled gewoon (mijn mening he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind RA2 lekker spelen. Beter dan dat gare Emperor: battle for dune. Wat een ramp is dat zeg. Je heb totaal geen overzicht met dat spel en de balance is rampzalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:54
Bij emperor heb je perfect overzicht, goed iets minder als bij RA2, maar vergeleken met andere 3D RTS games...

Verder vindt ik zowel emperor als RA2 roelen.
Zijn mijn enige orginele games... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]nee. Maar ra2 is inderdaad niet echt goed speelbaar vind ik. Al die rare tanks die ineens met rare blubber gaan schieten Ik speel liever ra1.[/qoute]
tenminste nog iemand die het met me eens is :P Ik vind dat Westwood geen hele nieuwe RA had moeten maken, gewoon RA1 wat verbeteren, wat ebter promoten etc. Nieuw leven in blazen ofzo, maar dat doet Westwood natuurlijk nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar mensen die ra2 wel goed vinden spelen join my clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sigh ik wou dat ik kon :'(

update 1.006 zorgt ervoor dat ik het spel niet kan runnen })

maar Ra2 is goed balanced, je hebt ook snipers die mensen in 1 schot killen je hebt ook tanks die in een boom veranderen. Allied zijn eigenlijk overpowered denk ik (chrono miner harvest meer minerals+ sterke special units zoals sniper/ black hawk) maar The Red Army wint het tog met Tesla units

Ra2 is goed, Generals is qua idee een 10, qua uitvoering een 5. ze mochten Ra1 of Ra2 wel in een 3d jasje stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eskiya47, zou je op de datum van topics kunnen letten voordat je reageert? Dit topic komt uit 2001, tikkeltje oud ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.