hallo.
zijn zijn er mensen met een zelfde cpu dan mij? dus de 4790K.
ik heb deze sinds kort watergekoeld alleen lijken mij de temps wat hoog namelijk:
Prime95 de bovenste optie (small ftp) tikt die soms naar de 95 aan.
Aida64 gaat die richting de 65 en met BF Hardline wordt de heeste core ongeveer 53 graden.
iemand anders ook hetzelfde probleem of heb ik war verkeerds gedaan, ik heb het waterblok er al afgehaald en er nieuwe koelpaste opgedaan. maar dit mocht niet baten. en de temp in de behuizing zelf is ook gemiddeld 25/27 graden
wel zit op de radiator maar 2 koelers in plaats van 3 dus optimale koeling is er nu niet, dit i.v.m de 3e was stuk en is een RMA voor opgemaakt.
mvg jeppe.
p.s
systeem:
i7 4790K
2x r9 390 sapphire
overige onderdelen genereren niet veel warmte.
en het koeling setje is een EK p360
zijn zijn er mensen met een zelfde cpu dan mij? dus de 4790K.
ik heb deze sinds kort watergekoeld alleen lijken mij de temps wat hoog namelijk:
Prime95 de bovenste optie (small ftp) tikt die soms naar de 95 aan.
Aida64 gaat die richting de 65 en met BF Hardline wordt de heeste core ongeveer 53 graden.
iemand anders ook hetzelfde probleem of heb ik war verkeerds gedaan, ik heb het waterblok er al afgehaald en er nieuwe koelpaste opgedaan. maar dit mocht niet baten. en de temp in de behuizing zelf is ook gemiddeld 25/27 graden
wel zit op de radiator maar 2 koelers in plaats van 3 dus optimale koeling is er nu niet, dit i.v.m de 3e was stuk en is een RMA voor opgemaakt.
mvg jeppe.
p.s
systeem:
i7 4790K
2x r9 390 sapphire
overige onderdelen genereren niet veel warmte.
en het koeling setje is een EK p360