Voor een toekomstig project (aka elektrische wagen) zou ik graag een vorklift/heftruck motor verkrijgen, dit natuurlijk zo goedkoop mogelijk 
Nu als ik zo wat rond zien, kom ik eigenlijk alleen maar volledige heftrucks tegen en daar ben ik niets mee want:
- meestal volledig
- zwaar
Wat heb ik nodig van de heftruck:
- motor**
- controller
- batterijen + lader (meestal het meeste gewicht 1.5t is normaal)
- vermogen pedaal
- eventueel kabels
Ik heb nog geen contact gehad met bedrijven die heftrucks repareren, maar ik gaan er vanuit dat ze dat niet gratis of zeer goedkoop wegdoen, moest iemand wel zo'n bedrijf kennen of individu laat maar weten via een bericht of pm
**Ja ik weet dat de motor meestal direct op een dubbele differentieel zit (links en rechts) en daardoor max 25 km/h loopt**
Nu als ik zo wat rond zien, kom ik eigenlijk alleen maar volledige heftrucks tegen en daar ben ik niets mee want:
- meestal volledig
- zwaar
Wat heb ik nodig van de heftruck:
- motor**
- controller
- batterijen + lader (meestal het meeste gewicht 1.5t is normaal)
- vermogen pedaal
- eventueel kabels
Ik heb nog geen contact gehad met bedrijven die heftrucks repareren, maar ik gaan er vanuit dat ze dat niet gratis of zeer goedkoop wegdoen, moest iemand wel zo'n bedrijf kennen of individu laat maar weten via een bericht of pm
**Ja ik weet dat de motor meestal direct op een dubbele differentieel zit (links en rechts) en daardoor max 25 km/h loopt**
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag