Vorige week is mijn werk-PC geupgrade van Windows 7 naar Windows 10 (pro). Het werkt allemaal prima, op 1 ding na. Als ik van een ander programma naar Chrome switch, dan wordt de eerste key press steevast genegeerd. Als ik meteen erna een andere key press uitvoer wordt die wel herkend, en elke key press erna ook. Vreemd genoeg werkt ook Ctrl+Esc niet in 1x. Chrome is het enige programma dat hier last van heeft. Ook vreemd: via remote desktop lijk ik dit probleem niet te hebben.
Ik gebruik de laatste versie van Chrome, die ik (vanwege een update probleem) zelfs nog opnieuw heb geinstalleerd, maar dit loste het probleem niet op.
Ik heb de volgende extensies geinstalleerd, maar als ik die allemaal disable dan verdwijnt het probleem niet, zelfs niet nadat ik Chrome opnieuw opstart:
Heeft iemand dit probleem ook gehad, en daar een oplossing voor gevonden?
Ik gebruik de laatste versie van Chrome, die ik (vanwege een update probleem) zelfs nog opnieuw heb geinstalleerd, maar dit loste het probleem niet op.
Ik heb de volgende extensies geinstalleerd, maar als ik die allemaal disable dan verdwijnt het probleem niet, zelfs niet nadat ik Chrome opnieuw opstart:
- Advanced REST client
- Axure RP Extension for Chrome
- EditThisCookie
- Ghostery
- JSONView
- ModHeader
- PlantUML Viewer
- Postman
- Simple REST Client
- uBlock Origin
- XV - XML Viewer
Heeft iemand dit probleem ook gehad, en daar een oplossing voor gevonden?
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs