Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2021
Beste Tweakers.

Ik twijfel heel erg of ik zal mijn systeem moet upgrade of beter kan sparen voor een nieuw systeem

Ik speel op dit moment alleen csgo rond de 100 FPS, ik heb de overwatch beta op de allerlaagste settings kunnen spelen op mijn huidige systeem maar ik wil het spel toch graag wat mooier en hogere fps kunnen draaien

Mijn vraag
Als ik mijn GPU upgrade naar bijvoorbeeld Asus GeForce GTX 750Ti

Zou zijn een verbetering zijn voor het draaien van CSGO en Overwatch ?

Mijn budget is namelijk 200-250 de komende maanden word het niet meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik

AMD Phenom II 955 x4 Black Edition

Geil ddr3-1333 4 GB geheugen

Crossair 450 watt voeding

HD Radeon 5700 512 mb

500gb HD

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:05
Op je Cpu is ook niet toppie. Wil je verder dan zou ik eens kijken naar een pricewatch: MSI R7 370 Gaming 2GB of pricewatch: XFX Radeon R7 360 Core Edition sneller zou ik persoonlijk niet gaan tenzij je een heel nieuwe systeem wilt aanschaffen. Deze videokaart is al een hele klap sneller! Nu speel je niet hele grafische zware games en moet dit prima kunnen!

[ Voor 7% gewijzigd door Puddi Puddin op 20-05-2016 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:20
Denk zelf dat het wellicht ook gaat helpen als je je geheugen upgrade naar 8GB.
Daarnaast is voor een GPU wat hier boven mij vermeld is een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:24

nelizmastr

Goed wies kapot

4GB is leuk voor internetten maar nu RAM zo goedkoop ik zou ik er zeker 8GB in zetten, dan kan-ie weer even mee.
Hoewel de proc wat oud is kan het op zich nog wel zolang je geen superzware AAA spellen wil spelen, dat gaat gewoon niet lekker op een 7 jaar oude Phenom.

Qua GPU sluit ik me bij het bovenstaande aan. Een 370 zal nog prima gaan en voordeel bieden in spellen die erg op GPU leunen. De 360 valt in zo'n categorie van "net niet" naar mijn mening. Als je ooit een X6 tegenkomt voor heel weinig (1090 ofzo) dan helpt dat ook aardig. Die komen goed mee met een FX6xxx serie en zijn soms sneller.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
Dankjejulliewel voor de reacties !!

Ik heb even de MSI r7 370 bekeken

zelf gezocht naar : MSI GTX 950 2GD5 OC komt in de benchmarks wat beter naar voren dan de r7 kaart

wat denken jullie hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 21:55
Wacht even op de nieuwe kaarten van AMD (1-2 maanden voordat ze in de winkel liggen) dan krijg je veel betere performance voor je geld. AMD komt namelijk ook direct met budget/mainstream kaarten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk91
Update:

Heb inmiddels een R9 280x Royal Kings tweedehands kunnen aanschaffen

Probleem is echter dat mijn modulaire voeding maar 1 6 pin pcie kabel heeft ( andere kabels zijn kwijt geraakt)

Nu ben ik het volgende tegengekomen. :http://tweakers.net/pricewatch/482282/startech-punt-com-15cm-sata-voeding-naar-8-pins-pci-express-videokaart-voeding-verloopkabel.html

Iemand hier ervaring mee zou dit gaan werken op deze kaart of kan ik beter een nieuwe voeding aanschaffen ?

Daarnaast heb ik ook mijn behuizing vervangen voor een : http://tweakers.net/product/407011/sharkoon-vs4/

Kast heeft maar 1 fan aan de voorkant ,

ik merk dat mijn cpu fan volop aan het blazen is en veel herrie maakt echter blijft de cpu wel op 47graden ide
Pagina: 1