Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatje19
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-11-2020
Ik zoek een?
Ik ben al een tijdje opzoek naar een vervanger voor mijn Alcatel one touch Pop 2 type 5042D. Dit was omdat hij de grote hoeveelheid apps die ik draai amper aan kon. Toen ongeveer 4 weken geleden kocht ik een VR headset vergetende dat mijn telefoon daar wel is niet zo goed in zou zijn. Dat blijkt ook zeker te kloppen hij trekt het niet. Nu is de noodzaak om een nieuwe telefoon te kopen dus nog groter geworden. Alleen voor mijn budget weet ik niet waar ik moet beginnen.

Wat is je budget?
Ik heb een bedrag rond de 325,- euro voor de telefoon in gedachte.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om.
Ik wil met de nieuwe telefoon zo goed als mogelijk voor mijn budget VR apps kunnen draaien. Daarnaast wil ik een snelle telefoon die toch een forse app bibliotheek aankan. Die zich in de toekomst steeds verder zal uit gaan breiden. Ik moet er minimaal 3 jaar meer vooruit kunnen voor de aanschaf van een nieuwe.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben de afgelopen tijd erg geïnteresseerd geraakt in de BQ aguaris M5. Dit lijkt me een snelle telefoon die binnen mijn budget valt. Alleen door de 6 in plaats van 8 SOC raakte ik toch weer in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Welke VR headset heb je gekocht, en wat zijn de specificaties die het nodig heeft om goed te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

swhnld schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:23:
Welke VR headset heb je gekocht, en wat zijn de specificaties die het nodig heeft om goed te werken?
Meeste van die dingen zijn niets meer dan een paar lenzen in een bril. Je wil voornamelijk een telefoon met minstens fullHD scherm en rappe CPU/GPU.

Ik heb een Homido, en die doet het prima met mijn iPhone 6s Plus maar ook wel met mijn Galaxy Note ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Lg G4 is een goede smartphone.
pricewatch: LG G4 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatje19
Ik heb een VR pro dat is niet meer dan een kast met lenzen erin. Elke telefoon tot 6 inch zal er in moeten passen. Ik wil echter maar een telefoon niet groter dan 5 inch. Is er niet een spec lijst voor telefoons voor zwaardere apps net zoals bij computer games of een soort benchmark programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatje19
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb uiteindelijk een BQ Aguaris M5 3GB gekocht in de hoop dat deze aan mijn wensen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey patatje ik heb diezelfde telefoon en begrijp je helemaal ik heb trouwens ook zelf een vr bril (gekregen) en toen dacht ik leuk laat ik een otg kabel erbij kopen want dan ik nog een controller aan mijn telefoon toevoegen en nu blijkt dat dat niet kan op deze telefoon -_- ik vind het persoonlijk een hele slechte telefoon en wil dan zelf ook graag een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kk3Henkie
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:27:
Hey patatje ik heb diezelfde telefoon en begrijp je helemaal ik heb trouwens ook zelf een vr bril (gekregen) en toen dacht ik leuk laat ik een otg kabel erbij kopen want dan ik nog een controller aan mijn telefoon toevoegen en nu blijkt dat dat niet kan op deze telefoon -_- ik vind het persoonlijk een hele slechte telefoon en wil dan zelf ook graag een nieuwe
Hele slechte telefoon, omdat het je niet lukt om een controller aan te sluiten? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
G3kk3Henkie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:52:
[...]
Hele slechte telefoon, omdat het je niet lukt om een controller aan te sluiten? :S
Oude topics kicken is niet toegestaan, zeker niet MAA topics, aangezien die persoonlijk zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.