Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

ik ben een noob in netwerken :F maar met wat gezoek en wat tijd kom ik een heel eind, alleen kom ik er nu even niet meer uit dus ik hoop dat er iemand is die me kan helpen met het volgende probleem:

De setup is 2 x ENH500 op een afstand van minder dan 200 meter point to point geconfigureerd accespoint naar client bridge. (dit werkt)

Op de client bridge hebben we via de secondary lan port op deze ENH500 een ethernet kabel aangesloten
direct in de lan van een ENS200ext zodat deze een internet wifi signaal rondstuurt als accespoint.

Dit accespoint (ENS200ext) heb ik op alle mogelijke manieren nu proberen in te stellen maar helaas geen
internet via wifi, ik vraag me af of deze wel internet binnenkrijgt via de kabel.

Ik kan wel ssid en alles instellen maar op 1 een of andere manier wil het gewoon niet lukken.
Met de manuals van de ENS en ENH kom ik ook niet verder
Moet ik misschien die secondary port op de ENH500 open zetten?
Heb ik wat over het hoofd gezien??

ENH500 accespoint 192.168.1.1
ENH500 Client Bridge 192.168.1.3
ENS200ext accespoint 192.168.1.5

Mvg _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Geen probleem dat je wat minder weet van Netwerken, maar dan verplaats ik het topic naar Netwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:53
Kun je wel op internet als je een laptp of pc aansluit op die secondary lan poort? En wat gebeurt er als je de pc aansluit op de poe adapter?

[ Voor 26% gewijzigd door shure-fan op 20-05-2016 08:21 ]

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi