Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Graag zou ik willen weten of iemand mij een tablet (scherm vanaf 9 inch) kan aanraden tussen de €100-150euro met x86 (Intel) of NEON compatible ARM processor. Oh ja minimaal android 5.0 of hoger. ( geen China versies aub)

Ik wil namelijk graag de kodi.apk werkende hebben op een android tablet en waarbij bovengenoemde de minimum eisen zijn.

Bedankt alvast voor jullie reacties.

Grt. Serge

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat heb je zelf al gevonden? We zijn in het MAA deel van het forum heel coulant, maar dit is wel erg mager.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://kodi-forum.nl/attachments/screenshot_2016-05-29-15-17-29-png.6/

Ik was vergeten dat mijn vrouw nog een Medion akoya p2211t MD98604 (os windows 8.1) in haar bezit heeft. Ideaal voor gebruik in de auto! Tablet maar liefst 11,6 inch, is los te koppelen van docktoetsenbord. Tevens mogelijkheid om te pairen met audiosysteem auto via bleutooth (wauw! dolby sound). Werkt als een trein i.c.m. Kodi. Bijkomend voordeel: speelt alle denkbare formaten af .mkv. vob files etc. en zelfs .iso files! Geen gedwongen conversies meer nodig! Aandachtspunten: je dient wel nog een netadapter met automatic volt selectie ergens op de kop te tikken voor opladen in auto en ook een juiste bijhorende adapter tip (3.5*1.35mm) voor aansluiting met tablet scherm Medion. Verder nog een handig ophangsysteem (uitschuifbare) aangeschaft om het tablet scherm precies tussen de twee autostoelen op te hangen. Kinderen achterin heel blij! Papa en mama dus ook heel blij. oOo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 18:11 . Reden: Afmeting vermelde adapter tip was incorrect. Is nu aangepast. ]