Bestaan er nog fysieke winkels met groot sokken assortiment?

Pagina: 1
Acties:

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:31
Dag allen,

Ik heb een serieus probleem m.b.t. het verkrijgen van de juiste kleur sokken bij mijn pak.
Ik heb een beige-achtig pak met witte schoenen daarbij, echter blijkt de sokken kleur echt een probleem.
Wat ook een probleem is, is dat er maar weinig winkels zijn die veel verschillende kleuren sokken hebben liggen, of alleen de gangbare kleuren (zwart/wit/grijs/blauw/bruin etc.).
Wat voor kleur ben ik naar op zoek?

Het advies was om een Ecru sok te nemen, dat zou het beste uitkomen bij de schoenen en het pak. Zelfs online is ecru moeilijk te vinden, en het is ook een kleur die verschillend wordt geïnterpreteerd.
Het moet dus een nette sok zijn (effen) die net wit-af is, dat is behoorlijk moeilijk te vinden.

Je zou denken dat bruidszaken of pakkenzaken ook behoorlijk sokken assortiment heeft, maar niets is minder waar op dit moment.

Bestaat er nog zoiets als een sokkenwinkel of een kledingwinkel met uitgebreid sokken assortiment?
Ik hoop dat mensen hier hun ervaring kunnen delen over fysieke winkels!

(liefst in regio Brabant/Zeeland/Zuid Holland)

Alvast bedankt!

Float like a butterfly, sting like a bee.

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:00

orf

Bijenkorf?

• Martinusz
Even online gekeken, maar ziet er niet naar uit :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

V&D ?
>:)

Ik weet niet waar je woont maar Amsterdam PC Hooftstraat heeft veel winkels met nog een flinke collectie, als je daar niet kan slagen dan houd het eigenlijk op.

[ Voor 100% gewijzigd door DukeBox op 19-05-2016 21:15 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 18:13
In Zwolle zit zo'n zaak, de voormalig Jambelle. Ze hebben daar echt een lading sokken in een klein winkeltje. Heb de webshop even voor je opgezocht, maar deze is nog in aanbouw. Geen idee of ze hier Ecru sokken hebben trouwens.

http://www.comfortbodywear.nl/

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Feetthis heeft een redelijk uitgebreid aanbod: http://www.feetthis.com/

Volgens hun blog zijn ze sinds kort ook bij Suithome in Berkel, Rodenrijs en Delft te koop.

• Martinusz
DukeBox schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:11:
V&D ?
>:)

Ik weet niet waar je woont maar Amsterdam PC Hooftstraat heeft veel winkels met nog een flinke collectie, als je daar niet kan slagen dan houd het eigenlijk op.
Had een optie geweest, maar ook hier is die al dicht ;)
Brainscrewer schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:20:
In Zwolle zit zo'n zaak, de voormalig Jambelle. Ze hebben daar echt een lading sokken in een klein winkeltje. Heb de webshop even voor je opgezocht, maar deze is nog in aanbouw. Geen idee of ze hier Ecru sokken hebben trouwens.

http://www.comfortbodywear.nl/
Zwolle is helaas wel erg ver weg om even in de winkel te kijken. Wel zie ik het merk Falke vaker terugkomen, heb daar toevallig van de week een online paar sokken van besteld, maar helaas ook een niet matchende kleur :(
rgras schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:35:
Feetthis heeft een redelijk uitgebreid aanbod: http://www.feetthis.com/

Volgens hun blog zijn ze sinds kort ook bij Suithome in Berkel, Rodenrijs en Delft te koop.
Super, er lijkt een wit-af sok bij te zitten!
http://www.feetthis.com/s...sokken-madeley-white.html

[ Voor 17% gewijzigd door Martinusz op 19-05-2016 21:38 ]

• rgras
  • Niet online
Ik hou mij overigens aanbevolen voor foto's, ik ben voor aankomende zomer ook op zoek naar een soortgelijke kleur. :)

• Martinusz
rgras schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:41:
Ik hou mij overigens aanbevolen voor foto's, ik ben voor aankomende zomer ook op zoek naar een soortgelijke kleur. :)
Heb paar besteld, zal foto'tje maken, nadeel is dat plaatjes online en foto's zo lastig zijn bij deze kleuren. Vandaar dat ik eigenlijk op zoek ben naar fysieke winkel, zodat ik het er gewoon bij kan houden.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-11 15:51
Duwtje naar AZ.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:59
Uniqlo: geen fysieke winkels in NL maar wel prima sokken in meerdere tinten ecru:

http://www.uniqlo.com/eu/...&cgid=IDregular-socks2444

• rgras
  • Niet online
martinusz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:43:
[...]

Heb paar besteld, zal foto'tje maken, nadeel is dat plaatjes online en foto's zo lastig zijn bij deze kleuren. Vandaar dat ik eigenlijk op zoek ben naar fysieke winkel, zodat ik het er gewoon bij kan houden.
Thanks. De sokken die ik tot dusver heb besteld komen nagenoeg overeen met de foto's.

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 17:16
Ik haal mijn sokken altijd bij de Jambelle hier in Arnhem. Die hebben een zeer uitgebreid Burlington assortiment, gelukkig ook de wollen versies. Ieder jaar haal ik er acht paar sokken en kan ik weer een jaartje vooruit.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• Martinusz
Panzer_V schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:59:
Ik haal mijn sokken altijd bij de Jambelle hier in Arnhem. Die hebben een zeer uitgebreid Burlington assortiment, gelukkig ook de wollen versies. Ieder jaar haal ik er acht paar sokken en kan ik weer een jaartje vooruit.
Bleek dus een jambelle (had nu wel andere naam) in mijn eigen stad te zitten! Nooit geweten...maar daar dus geslaagd! Niet met off white, hadden ze daar ook niet, maar wel met exact dezelfde kleur als mijn pak. Eind goed al goed!

• LethalInnocence
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mensocks in de Runstraat in Amsterdam?

Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:56
In Tilburg:
- Besterdplein: van Rooij
- Westermarkt: van Rooij
- Juliana van Stolberg straat: Jambelle