Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:55
Welke headset is zowel compatible met de PS4 als met een PC en heeft ook een goede microfoon die helder klinkt en die niet stoort door draadloze kanalen o.i.d.?

Het hoeft trouwens niet per se een draadloze headset te zijn, alhoewel ik het wel fijner vind dan een bedrade headphone vanwege het gemak. Ik gebruik nu de Sony Playstation wireless 2.0 headset en die stoort verschrikkelijk als mijn laptop aan staat, dat idee heb ik althans dat het daardoor komt. Dus ik zoek eigenlijk een vervanger voor die headset maar ik lees op internet zoveel uiteenlopende reviews over bepaalde headsets dat ik door het bomen het bos niet meer zie. De Sony Playstation wireless 2.0 headset was mij ook al aangeraden door vrienden, maar ben er niet echt tevreden mee omdat deze zo verschrikkelijk stoort.

Ik wil de headset gaan gebruiken om mee te streamen, dus het zou ook fijn zijn als het niet een te lomp ding is met allerlei toeters en bellen.

Ik had mijn oog al laten vallen op een paar turtle beach headsets maar dat zijn er zo ontzettend veel dat ik er helemaal draaierig van word. Ook vind ik het niet duidelijk of deze nou wel of niet op de PC kunnen. http://intl.turtlebeach.com/nl/headsets/playstation-4

Qua budget ben ik wel bereid om iets van €300 neer te leggen als het het echt waard is. Ik heb al de Sony Playstation wireless 2.0 headset goedkoop gekocht en dat bleek achteraf ook het bekende "goedkoop is duurkoop" te zijn. Dus liever iets meer voor iets goeds :)