Toon posts:

HTTP 500 Interne serverfout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg regelmatig deze foutmelding als ik een pagina van GoT wil laden. :( Waar ligt dit aan, aan mijn pc of aan GoT?

Verwijderd

Tja het woordje zegt het al he:

serverfout

Is dus een probleem met de server. Ik heb er hier de afgelopen paar minuten ook een paar keer last van gehad.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een 500'tje heb ik hier niet meer gezien sinds UBB.

Verwijderd

/me loog net een beetje |:(

M'n proxy gaf "connection refused" aan.
Wat het precieze probleem was, zou ik dus ook niet durven zeggen.

Het is me het afgelopen uur 3 keer voorgekomen met een periode van een goede minuut.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik denk dat het je proxyserver is die dat doet.

Ik heb net even met apache en php zitten spelen, het zou kunnen dat het daaraan lag (ik heb namelijk de server een paar keer uitgehad, maar hij gaf een errortje, dus een backup eroverheen en herstarten weer, hij is nooit langer dan 30 secs down geweest, maar hij was idd wel even down, excuses, dat was niet de bedoeling ;)) (alle servers draaien nu apache_1.3.20 met php-4.0.6, zlib-1.1.3, libpng-1.0.13 en jpeg-6b)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 21:19 schreef nelske het volgende:
Tja het woordje zegt het al he:

serverfout

Is dus een probleem met de server. Ik heb er hier de afgelopen paar minuten ook een paar keer last van gehad.
Zag ik idd al, maar in hoeverre kan je IE hierin vertrouwen..... :9

Verwijderd

Lijkt me heel sterk eerlijk gezegd. Das m'n eigen proxy server en dat heeft ie nog nooit op GOT/tweakers.net gedaan. Verder geeft hij niet zomar connection refused aan.

Ik gok dat het toch aan je speelkwartiertje gelegen heeft ;)

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 21:28 schreef Walhalla het volgende:

[..]

Zag ik idd al, maar in hoeverre kan je IE hierin vertrouwen..... :9
500 is een code/status die de server terug geeft aan IE. Die verzint IE niet zelf, als hij even niet kan verbinden o.i.d.
Pagina: 1