Notificatie wijzigingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 20:26

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Stel ik post in een forumtopic. Iemand reageert op mijn bericht. Dan krijg ik een notificatie (mits dit is ingeschakeld). Deze notificatie is alleen als gelezen te markeren door erop te klikken (en dus een link naar het topic te volgen). Het zou prettig zijn als de notificatie ook als gelezen wordt beschouwd als het topic, of specifieker, de post die de notificatie veroorzaakt heeft, op een andere manier bereikt wordt.

Bijvoorbeeld als ik het topic open heb staan en nieuwe reacties laad via de balk die onderaan een topic verschijnt als er nieuwe reacties zijn. In een topic dat snel loopt en waar ik nieuwe reacties op die manier open, heeft het weinig zin om meerdere notificaties aan te maken die enkel stuk voor stuk als gelezen gemarkeerd kunnen worden.

Als alternatief voor bovenstaande zou een simpele "markeer alle notificaties als gelezen" link in de notificatie-dropdown ook prima volstaan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

https://tweakers.net/notificatie/markeerallesgelezen/

Je kan een individuele notificatie ook als gelezen markeren door op het icoontje dat ervoor staat te klikken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-10 19:59
Ik wilde hetzelfde posten als Rannasha maar dan zonder de 'Als alternatief ...' toevoeging.

Als ik een notificatie krijg voor een reactie in een topic dan verwacht ik dat de notificatie als gelezen wordt gemarkeerd op het moment dat ik dat topic bekijk. Of ik het topic open via de notificatie zelf of via een andere weg zou niet relevant moeten zijn.