Ik krijg deze zomer vakantie geld omdat ik niet meekan op vakantie, weten jullie misschien leuke spullen om het aan uit te geven? Ik ben best bereid meer uit te geven dan ik krijg. Ik zat zelf te denken aan een PS2 maar de GF3 lijkt me ook wel leuk
Ok, ik moet dan wel flink bijbetalen maar mijn houding is niet "ik moet x gulden bijbetalen" maar "Goh, ik kan het ding voor maar x gulden kopen"
Of kan ik toch beter even wachten op bv de Geforce3Ultra ofzo? Of een boomslang kopen? Ach, en anders zet ik het geld lekker op de bank, krijg ik ieder jaar een beetje meer
Verwijderd
Aangezien je al een geforce 2 gts hebt zou ik nu nog geen geforce 3 kopen. Ik ben nogal een filmfreak dus een dvd en leuke boxen lijken mij wel aardig. En wat doe je met een PS2 als je een pc hebt?
console gaming is heel anders dan op de computer vind ik. Op de pc speel je altijd alleen, en als je al multiplayer speelt dan ken je die gasten meestal niet eens. Dan is multiplayer op de console toch veel leuker
Verwijderd
Ben het er helemaal mee eens, console gaming is toch wel hartstikke leuk en gezellig zou er graag 1 willen, dat kan je tenmisnte doen als je gaat stappen met wat vrienden, kan je moeilijk achter je PC wegduiken. Console kan je makkelijk meenemen naar anderen etc...
GF3, zou ik niet doen, is nog veel te duur, wel hele mooie kaart hoor daar niet van, maar de ULTRA zit er ook alweer hard aan te komen...
GF3, zou ik niet doen, is nog veel te duur, wel hele mooie kaart hoor daar niet van, maar de ULTRA zit er ook alweer hard aan te komen...
geld bewaren tot volgend jaar, vakantie
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Sorry hoor GambitRS, maar dit gaat dus weer helemaal nergens over!
Je hebt ons toch niet nodig om te bedenken wat je voor je vakantiecentjes moet gaan kopen.
Er zijn 2 mogelijke redenen voor deze thread:
1) je verveelt jezelf dood en weet van gekkigheid niet meer wat je moet posten op GoT
2) je wilt FF lekker patsen met het feit dat je wat centjes uitgekeerd krijgt, die de rest van werkend Nederland ook gewoon krijgt, maar daar niet over loopt op te scheppen.
Je lijkt zo wel op die ene knaap die pas geleden vroeg wat ie met z'n dooie TB 1400 moest doen
, omdat er ondertussen alweer een nieuwe 'ingegooid'had.
Ik vind dat voor dit soort threads een nieuwe forumcategorie opgericht moet worden: "
Ik ben puber en ik heb voor het eerste meer dan 100 gulden op mijn tienerrekening staan, wat nu!? "
Laat we met dit soort threads ophouden en de boel hiero wat serieuzer houden, anders wordt ik wel gedwongen om over te stappen naar het Computer Totaal Forum
Je hebt ons toch niet nodig om te bedenken wat je voor je vakantiecentjes moet gaan kopen.
1) je verveelt jezelf dood en weet van gekkigheid niet meer wat je moet posten op GoT
2) je wilt FF lekker patsen met het feit dat je wat centjes uitgekeerd krijgt, die de rest van werkend Nederland ook gewoon krijgt, maar daar niet over loopt op te scheppen.
Je lijkt zo wel op die ene knaap die pas geleden vroeg wat ie met z'n dooie TB 1400 moest doen
Ik vind dat voor dit soort threads een nieuwe forumcategorie opgericht moet worden: "
Ik ben puber en ik heb voor het eerste meer dan 100 gulden op mijn tienerrekening staan, wat nu!? "
Laat we met dit soort threads ophouden en de boel hiero wat serieuzer houden, anders wordt ik wel gedwongen om over te stappen naar het Computer Totaal Forum
waarneer komt die ultra dan?[b]Op zondag 24 juni 2001 21:24
Ik weet niet wat ik ermee moet doen, en vragen kan geen kwaad. Ik vraag hier niet om posts als "Ik heb geen geld dus wil ik ook niet dat jij dat hebt!". Laatst vroeg hier iemand ook wat ie extra voor z'n pc kon kopen, dan zeg je toch ook niet "Wat, heb je geld om iets erbij te kopen! Scheer je weg, loop niet zo te patsen!" maar dan antwoord je met zoiets als "Hmmm, als ik dat geld had dan....".
Verwijderd
Koop een PS2 met Gran Turismo3!!
En doe jezelf een plezier en koop de US versie, trage PAL spelcomputers zijn een belediging voor europese gamers.
En doe jezelf een plezier en koop de US versie, trage PAL spelcomputers zijn een belediging voor europese gamers.
Het is heel simpel: wat lijkt je leuk.
Toch verbazingwekkend dat ons wordt gevraagd iemands geld uit te geven voor hem; ik weet altijd wel waar ik met m'n eigen pegels heen moet
Toch verbazingwekkend dat ons wordt gevraagd iemands geld uit te geven voor hem; ik weet altijd wel waar ik met m'n eigen pegels heen moet
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
is de USA PS2 sneller??? En ik dacht meer aan Tekken Tag Tournament
Verwijderd
Als de software niet PAL geoptimaliseerd wordt is het altijd trager. En je hebt zwarte balken boven en onder.
Heeft met het verschil tussen NTSC en PAL te maken.
En hij is stukken goedkoper als je hem uit de VS haalt...730 piek!
Heeft met het verschil tussen NTSC en PAL te maken.
En hij is stukken goedkoper als je hem uit de VS haalt...730 piek!
Verwijderd
Persoonlijk vind ik GoT niet de juiste plek om te vragen wat je met geld moet doen wat je over hebt.Op zondag 24 juni 2001 21:33 schreef GambitRS het volgende:
Ik weet niet wat ik ermee moet doen, en vragen kan geen kwaad. Ik vraag hier niet om posts als "Ik heb geen geld dus wil ik ook niet dat jij dat hebt!". Laatst vroeg hier iemand ook wat ie extra voor z'n pc kon kopen, dan zeg je toch ook niet "Wat, heb je geld om iets erbij te kopen! Scheer je weg, loop niet zo te patsen!" maar dan antwoord je met zoiets als "Hmmm, als ik dat geld had dan....".
Is dit forum niet meer gericht op het elkaar helpen met dingen die je al gekocht hebt
ik voorkom liever dan dat ik genees, dus als ik eerst informatie inwin voorkomt dat het terugbrengen of voor m'n hoofd slaan als blijkt dat ik beter product x ipv y had kunnen kopen.
Verwijderd
Jawel, sony is ook zo bekrompen...maar wederom, het internet is goedkoper dan de plaatselijke bartsmit....
En PAL tekken tag tournament is echt vreselijk traag....20% trager dan de NTSC versie. Een afrader dus.
En PAL tekken tag tournament is echt vreselijk traag....20% trager dan de NTSC versie. Een afrader dus.
Hoe weet je dat trouwens? Heb je misschien een site url waar het allemaal precies staat uitgelegd?
Scoor een duron 700 met 256 meg, een voodoo3 en een kastje en schermpie (kost geen ruk)
En maak er een linux workstation van
En maak er een linux workstation van
geheugen kost tegenwoordig ook weinig en is altijd handig !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
remi had een hond dus deze vlieger gaat niet op !Op zondag 24 juni 2001 22:55 schreef strontvlieg het volgende:
ga in je remi op vakantie
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik zou het niet anders kunnen zeggen..Op zondag 24 juni 2001 21:28 schreef Gert-Jan het volgende:
Sorry hoor GambitRS, maar dit gaat dus weer helemaal nergens over!
Je lijkt zo wel op die ene knaap die pas geleden vroeg wat ie met z'n dooie TB 1400 moest doen, omdat er ondertussen alweer een nieuwe 'ingegooid'had.
Verwijderd
Ik weet niet zo snel een site. De verschillen worden veroorzaakt door de verschillende tv systemen.
In de VS hebben ze de NTSC standaard, deze heeft een refresh van 60Hz en 500 horizontale beeldlijnen.
Hier hebben we PAL, 50Hz, 625 hor. beeldlijnen. In principe een betere standaard, betere resolutie en kleuren, en die 50Hz maakt voor tv signaal niet zo uit.
Bij spelcomputers zorgt het echter voor een probleem, NTSC games hebben een maximale framerate van 60f/sec, PAL games maar 50. Spellen als TTT lopen dus in de VS op 60f/sec en in Europa maar op 50 en dat is duidelijk merkbaar. Het resolutie verschil zorgt het 'letterbox' effect. Spellen worden geprogrammeerd voor ? x 500 pixels, in europa hebben we dus 125 beeldlijnen over.
Ik vind het jammer dat hier weinig tot niks aan gedaan wordt, sommige games hebben een 60Hz optie, maar lang niet allemaal.
Voor mijn gevoel missen PAL gamers echt een deel van de ervaring bij sommige games, terwijl ze er toch 150 piek voor hebben neergelegd.
My two cents...
In de VS hebben ze de NTSC standaard, deze heeft een refresh van 60Hz en 500 horizontale beeldlijnen.
Hier hebben we PAL, 50Hz, 625 hor. beeldlijnen. In principe een betere standaard, betere resolutie en kleuren, en die 50Hz maakt voor tv signaal niet zo uit.
Bij spelcomputers zorgt het echter voor een probleem, NTSC games hebben een maximale framerate van 60f/sec, PAL games maar 50. Spellen als TTT lopen dus in de VS op 60f/sec en in Europa maar op 50 en dat is duidelijk merkbaar. Het resolutie verschil zorgt het 'letterbox' effect. Spellen worden geprogrammeerd voor ? x 500 pixels, in europa hebben we dus 125 beeldlijnen over.
Ik vind het jammer dat hier weinig tot niks aan gedaan wordt, sommige games hebben een 60Hz optie, maar lang niet allemaal.
Voor mijn gevoel missen PAL gamers echt een deel van de ervaring bij sommige games, terwijl ze er toch 150 piek voor hebben neergelegd.
My two cents...
juisssssssssttttttt...!!!, zo heb je echt wat te doen in de vakantie, lekker rijbewijsen halen en opvoer onderdelen voor je auto en zoveel mogelijk mooie auto's kopen voor in je garage en zeker lekker multiplayer acties..en als een vriend hem ook heb kan je met een ilink kabel(dus 2tv's +2 ps2 +2 spellen) tegen elaar multiplayeren op iedereen aparte tv tot een met 6 speleres!!Op zondag 24 juni 2001 21:34 schreef yhtomit het volgende:
Koop een PS2 met Gran Turismo3!!
LOLOp maandag 25 juni 2001 09:10 schreef DeepFreezer het volgende:
Koop een nieuwe gitaar!
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
Pfff... Peuterpats.
"Ik ben best bereid meer uit te geven dan ik krijg. " HAHAHAHAHA!
Laat me niet lachen. Je hebt zeker net de baard in de keel, en bij Albert Heijn voor elkaar gekregen dat je ondanks je lage leeftijd toch vakken mag vullen, zodat ook jij een zakcentje krijgt. Of heb je na lang aandringen bij pappie en mammie voor elkaar gekregen dat je niet mee HOEFT (je schrijf KAN, maar dat is natuurlijk niet stoer genoeg):r
Gert-Jan en Sir_Killalot hebben hem door.
Misschien is een forum voor bralapen wel een goede oplossing voor dit soort mannetjes die na de eerste aanmaak van testosteron dit soort berichten gaan posten.
Oh ja, ik ga ook niet op vakantie. Weet je wat ik met mijn geld doe? Nee? ik ook niet. Maar daar heb ik jouw advies in ieder geval niet bij nodig.
"Ik ben best bereid meer uit te geven dan ik krijg. " HAHAHAHAHA!
Laat me niet lachen. Je hebt zeker net de baard in de keel, en bij Albert Heijn voor elkaar gekregen dat je ondanks je lage leeftijd toch vakken mag vullen, zodat ook jij een zakcentje krijgt. Of heb je na lang aandringen bij pappie en mammie voor elkaar gekregen dat je niet mee HOEFT (je schrijf KAN, maar dat is natuurlijk niet stoer genoeg):r
Gert-Jan en Sir_Killalot hebben hem door.
Misschien is een forum voor bralapen wel een goede oplossing voor dit soort mannetjes die na de eerste aanmaak van testosteron dit soort berichten gaan posten.
Oh ja, ik ga ook niet op vakantie. Weet je wat ik met mijn geld doe? Nee? ik ook niet. Maar daar heb ik jouw advies in ieder geval niet bij nodig.
jezus man hoeveel geld krijg je wel niet????
Verwijderd
ik zou een slotje kopen...

patster... beetje patsen met geld dat je 'teveel' hebt, laatste tijd steeds meer van dit soort topics
patster... beetje patsen met geld dat je 'teveel' hebt, laatste tijd steeds meer van dit soort topics
Ik snap dit soort posts niet hoor. Jaloers?Op maandag 25 juni 2001 09:31 schreef Panzerfaust het volgende:
...
gekregen dat je niet mee HOEFT (je schrijf KAN, maar dat is natuurlijk niet stoer genoeg):r
...
En voordat je iemand de grond inboort over wat hij vraagt en, wat ik schandelijker vind, wat/hoe hij schrijft, zorg dan in ieder geval dat je eigen post in orde is!!!
je schrijf, kom op nou...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()