Toon posts:

levensduur notebook accu

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zins kort een compaq 12 xl 531 notebook hij doet het 1.5 op de accu :(volgens compag is dat voldoende heeft iemand ervaring mee

Verwijderd

1.5 wat? minuut, uur, dag?

Verwijderd

Topicstarter
foutje 1.5 uur

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

is de accu nimh of li-ion?
voor nimh is 1,5 a 2 uur normaal... een li-ion accu moet toch ongeveer 3 uur mee gaan...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
1.5 uur is normaal.. maar batterij performance neemt heel snel af als je hem regelmatig gebruikt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ligt een beetje aan de computer. Heb zelf een Sony VAIO notebook. Die accu houdt het 2.5 uur vol bij het draaien van games en mp3s.

maar 1.5 uur is normaal voor een Comprac

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

1.5 uur is de normale tijd. Wat iemand voor mij zei klopt idd. Compaq maakt/heeft niet zo'n goede batterijen

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Op zondag 24 juni 2001 21:13 schreef compre het volgende:
ik heb zins kort een compaq 12 xl 531 notebook hij doet het 1.5 op de accu :(volgens compag is dat voldoende heeft iemand ervaring mee
Heb je sinds kort een nieuwe gekocht of een tweedehandse?
Compaq maakt niet zulke goede batterijen, maar 1,5 uur is wel erg kort.

Verwijderd

Ben ik dan weer ZO verwend? 2,5 uur bij het kijken van DivX vanaf cd-rom, en een uur of 4-4,5 bij tekstverwerken, dit alles met een Dell inspiron7000 met een 15,4" tft, lekker zuinig dus :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 02:00 schreef MREn het volgende:
Ben ik dan weer ZO verwend? 2,5 uur bij het kijken van DivX vanaf cd-rom, en een uur of 4-4,5 bij tekstverwerken, dit alles met een Dell inspiron7000 met een 15,4" tft, lekker zuinig dus :P
Heb je niet heel stiekem een draadje tussen stopcontact en notebook? ;)

Zo niet: dan is dat errug lang ja :D

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 03:02 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Heb je niet heel stiekem een draadje tussen stopcontact en notebook? ;)

Zo niet: dan is dat errug lang ja :D
weet ik :) vandeweek nog van 1 tot 5, heel de tijd WP, paar keertje even een foto'tje bewerken, en een halfuurtje UT en total annihilation :P

Verwijderd

meen je dat van die dell??

want zelfs een TM crusie haalt nog geen 5 uur
..Heb een compag Armada die haalt max 2 uur met textverwerken..1 uur met mp3
een sony c1vJ haalt 4 uur met texr en maar 3,5 uur met mp3

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Als gewoon werk met Novell en wat tekstverwerk en stuff like that, rond de 4 uur op batterij, das met een Toshiba. En als ik Novell server draai op zo'n Toshiba rond de 2 uur, met full load.

Toshiba Tecra 8100, PIII 800, 20GB, 256MB, 8MB vid...

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 04:38 schreef kyle_2000 het volgende:
meen je dat van die dell??
Ja, hooguit 2-2,5 uur op min of meer full load, wp&mp3&2cd's naar hd kopieren: 3,5 uur, alleen wp: minstens 4 uur, hangt er een beetje vanaf of ik veel plaatjes moet bewerken...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet alleen de batterij maar ook de rest van het systeem is behoorlijk bepalend. Schrijnend voorbeeld:

Packard Bell EasyOne 1550 (K6-2+ 550) trok rond de 2 1/4 uur met een NiMH batterij.
Nu is hij vervangen door de 1701 (Duron 700- desktop 23W versie!). Met dezelfde batterij. Als je daar een uur mee haalt mag je jezelf ERG gelukkig prijzen :(

Enfin, niet om PB specifiek af te zeiken- dit komt gegarandeerd ook bij andere fabrikanten voor- allen heb iets minder insider info over wat zich onder de kap afspeelt daar :7

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1