MacBook Air Carbon skin

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickGans
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-04-2022
Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een MacBook Air 13inch.
Deze wil ik graag voorzien van een skin of case in carbon fibre look, maar deze kan ik bijna nergens vinden.
Hebben jullie nuttige tips (behalve het afgezaagde antwoord om het niet te doen 8)7 )?

Beste antwoord (via PatrickGans op 19-05-2016 18:12)

• CADekkers
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-04-2022
supersnathan94 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:21:
[...]

Precies. Daarbij komt ook nog eens dat DBrand zo'n beetje de bekendste is op dat gebied en iedere techreviewer op youtube wel een enorsement heeft met die gasten. Dat doen ze echt niet alleen omdat het geld oplevert.

Dat Linus meestal de meest lelijke combinaties erop plakt maakt voor de kwaliteit en opties niet uit ;).
Dat Linus van LTT graag een fel oranje carbon skin erop moet blijft me verbazen...
Wel een geweldig kanaal _/-\o_
Shipping kost ook geen reet overigens als je besteld via DBrand, al vele keren gedaan voor mijn telefoons.
Voor mijn laptops (en van vrienden/familie) en macbooks altijd alles via SlickWraps gedaan vanwege het uitgebreidere collectie ''aparte'' (lees, superhero skins/villain skins etc.) skins die mij goed bevallen.
Voor alleen een zwarte Carbon raad ik je DBrand gewoon aan @PatrickGans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat had je zelf al gevonden en waarom voldeed het niet? Als ik nl. zoek naar de topictitel vind ik de nodige webshops die carbon skins voor de MacBook Air verkopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 19-05-2016 15:42 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickGans
Ook in Nederland?
Ik vind ze ook wel, maar dan vooral in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
"Doe het niet!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickGans
Grapjas....of jurk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:44

TommieW

Numa numa.

Maar heb je zelf überhaupt moeite gedaan? Een van de bekende(re) websites, dbrand, verstuurt gewoon naar Nederland.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickGans
Ik heb inderdaad moeite gedaan (waarom wordt dat als eerste in twijfel getrokken, ipv gewoon de vraag te beantwoorden?) maar misschien had ik erbij moeten zetten of er Nederlandse sites zijn die deze skins/covers aanbieden. Want die kan ik niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CADekkers
DBrand en SlickWraps versturen allebei zonder problemen naar NL... Geen reden om een nederlands bedrijf te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:59
CADekkers schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:12:
DBrand en SlickWraps versturen allebei zonder problemen naar NL... Geen reden om een nederlands bedrijf te zoeken.
Precies. Daarbij komt ook nog eens dat DBrand zo'n beetje de bekendste is op dat gebied en iedere techreviewer op youtube wel een enorsement heeft met die gasten. Dat doen ze echt niet alleen omdat het geld oplevert.

Dat Linus meestal de meest lelijke combinaties erop plakt maakt voor de kwaliteit en opties niet uit ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

PatrickGans schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:07:
Ik heb inderdaad moeite gedaan (waarom wordt dat als eerste in twijfel getrokken, ipv gewoon de vraag te beantwoorden?)
offtopic:
We doen dit voor ons plezier, gratis en voor niets, maar hebben een hekel aan mensen die hun vraag hier dumpen en dan met hun handen over elkaar gaan zitten wachten op het antwoord. Daarom verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. :)

Je zult wellicht al veel gezocht en veel gevonden hebben wat niet voldeed. Dat kunnen we aan deze kant alleen niet zien als je dat niet vermeld. Ook de wens dat het een Nederlandse webshop moet zijn staat niet in je topicstart, maar komt pas later tevoorschijn.

Het is daarom handig om zo volledig mogelijk te zijn, door duidelijk het probleem te melden, waar je naar gezocht hebt (zoektermen) en gevonden hebt en wat er niet voldeed. Op die manier laat je zien er moeite voor gedaan te hebben, en komen we bijvoorbeeld niet met suggesties die je al zelf had gevonden. Daarnaast kunnen we bijvoorbeeld helpen met de juiste zoektermen, zodat je voor de volgende keer beter je vraag kunt beantwoorden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CADekkers
supersnathan94 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:21:
[...]

Dat Linus van LTT graag een fel oranje carbon skin erop moet blijft me verbazen...
Shipping kost ook geen reet overigens als je besteld via DBrand, al vele keren gedaan voor mijn telefoons.
Voor mijn laptops (en van vrienden/familie) en macbooks altijd alles via SlickWraps gedaan vanwege het uitgebreidere collectie ''aparte'' (lees, superhero skins/villain skins etc.) skins die mij goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
CADekkers schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:25:
[...]

Amen to that!

Kerel had de iPhone SE met 6 verschillende kleuren gedaan en hij vond het nog mooi ook 7(8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:56

Kek

3flix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickGans
Bedankt voor jullie antwoorden!
Het is me nu ook duidelijk hoe het hier werkt (positief bedoeld)!

[ Voor 10% gewijzigd door PatrickGans op 19-05-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
PatrickGans schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:13:
Bedankt voor jullie antwoorden!
Het is me nu ook duidelijk hoe het hier werkt (positief bedoeld)!
Misschien is dit nog handig om even door te nemen: MS Beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
CADekkers schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:25:
[...]

Inderdaad, oranje kies je toch niet voor... 8)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dfGb2vpgy94kGIs2RcyCF3SB/medium.jpg

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CADekkers
BillSpaarbank schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:44:
[...]

Inderdaad, oranje kies je toch niet voor... 8)

[afbeelding]
Tcha, ieder zijn eigensmaak, toch?
En sommige geen :P
Pagina: 1